Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

denhaagrepresent

denhaagrepresent

• Lid sinds 31 maart 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 31 maart 2014
  • 22:51

Hallo. Ik zit al maanden met een volle opslagruimte op mijn Sony Xperia. Nu wachtte ik op de Android update. Deze heb ik vandaag geïnstalleerd: Android 4.3. Ik had goede hoop dat na het installeren van het nieuwe OS, het probleem over zou gaan. Maar dit blijkt niet het geval.

De problemen die zich voordoen zijn:
- de telefoon is trager geworden
- ik kan 70% van de apps in de play store niet installeren. Deze apps reserveren blijkbaar een aantal MB's opslagruimte denk ik?
- ik kan bestaande apps niet updaten. De functionaliteiten voor veel apps vervallen hierdoor. Zoals whatsapp geeft ELKE keer een melding dat ik moet updaten.

Ik heb uiteraard gezocht op dit probleem, op google enz. Ik heb mijn taal van mijn toestel hiervoor ook in het engels gezet. Ik heb “de oplossing” echter nog niet gevonden. Het probleem is dat de Device memory (NL: Apparaatgeheugen) vol zit. De total space in settings (NL: instellingen) bedraagt 1,97GB. Hiervan is nog 77 MB beschikbaar.

Het gekke is, dat er een andere partitie op mijn telefoon staat, genaamd Internal storage (NL: Intern geheugen). Hierin is 10,85GB, waarvan nog 7,4GB vrij. Het probleem is echter dat alle apps geinstalleerd in op die 2GB die het Apparaatgeheugen vormt.
Als ik bij dit volle apparaatgeheugen kijk, en ik druk op de Apps, dan is de app die het meeste gebruikt een app van 80MB in totaal. Als ik deze probeer te verplaatsen (ik druk op “Move to phone” Ik heb geen idee wat “phone” hier nou is???) dan zegt hij: “Couldn't move app. not enough storage space”

Nu weet ik totaal niet hoe ik dit moet oplossen. Het zou heel fijn zijn als iemand me hierbij kan helpen

Gr.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6547
  • Reputatie 250
  • 31 maart 2014
  • 23:55

probeer het appje Clean Mastereens om het geheugen op te schonen, pas wel op wat je aanvinkt om te verwijderen.
en probeer apps te verplaatsen naar je sd kaart mits het mogelijk is.

je krijgt wel een gratis virus beschermer erbij die kun je uitzetten in de instellingen.

succes.

Bewerkt (31 maart 2014 23:58)
adriaantje

adriaantje

• Lid sinds 18 oktober 2011
  • Berichten 139
  • Reputatie 0
  • 9 april 2014
  • 11:07

De enige oplossing die er bestaat ga je niet leuk vinden.
Je moet enkele apps (die weinig gebruikt) verwijderen.

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2991
  • Reputatie 60
  • 9 april 2014
  • 11:11

cache van facebook, twitter etc opruimen scheelt ook wel wat

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren