Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

rolschaatser

rolschaatser

• Lid sinds 24 september 2010
  • Berichten 577
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2014
  • 15:56

Goede service van Sony, een geheel nieuw toestel ontvangen :-)

Thea7

Thea7

• Lid sinds 23 maart 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2014
  • 15:59

ik heb vorig jaar juli bij mijn abonnement dat ik verlengde de sony xperia ontvangen, na een half jaar ging ineens van de 1 op de andere dag het toestel niet meer aan,zelfs niet na een hele nacht het ding opgeladen te hebben,dus ik heb m terug gestuurd,en kreeg na 1 maand het toestel terug,nu 7 maanden later ging het display helemaal op zwart nadat ik een filmpje gekeken had,na 3 weken had ik hem dus weer terug van de reparatieservice,en toen ineens 3 dgn daarna bleef het display wel aan,maar kon ik nergens meer op klikken deed helemaal niks meer zelfs het uitzetten lukte niet,en ook de batt bleef op 100% staan en de tijdmelding bleef ook stil staan,dus de zelfde dag maar weer opgestuurd naar tiel,maar ik vervangend toestel of nieuwe tel ho maar!!

jaldert

jaldert

• Lid sinds 12 januari 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2015
  • 16:47

Ik heb zelf ondervonden dat de sony xperia z ultra verre van sterk is.
Ik ben gaan fietsen met de gsm in mijn broekzak zonder hoesje, heb helemaal geen gekke dingen gedaan
of niets gemerkt van spanning. Als ik hem die avond uit mijn broekzak haalde was hij heel licht geplooid (niet merkbaar, enkel als je het op een tafel legt en er goed naar kijkt). 2 lange dunne barsten op het scherm waren het gevolg, de touchscreen werkt trouwens niet meer.
Als je je gsm al niet meer in je broekzak mag steken tijdens het fietsen, weet ik het ook niet meer hoor.

Weet iemand waar ik de garantievoorwaarden kan lezen?

johanhb

johanhb

• Lid sinds 16 februari 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2015
  • 00:10

Beste Tucker. Van techniek heb je duidelijk nog niet veel kaas gegeten. Ik heb meer dan 20 jaar met de glasindustrie te maken gehad. Het wordt dringend tijd dat je eens een glasfabriek voor vlakglas of holglas gaat bezoeken. Glas wordt gemaakt op hoge temperatuur. Temperatuur veroorzaakt onvermijdelijk (afkoel)spanningen in het geproduceerde glas. Die spanningen moeten uitgegloeid worden. Als het uitgloeien niet perfect gebeurt, blijven er restspanningen in het glas aanwezig. Die spanningen kunnen naar aanleiding van een minuscuul feitje aanleiding geven tot SPONTAAN barsten van het glas. Geloof je zelf dat -honderden Sony gebruikers- allemaal oelewappers zijn die niet weten hoe om te gaan met een smartphone? Hoe verklaar je, als genie, dan dat enkel Sony dit probleem heeft en Samsung, Huawei, HTC,…. niet?

brilsmur

brilsmur

• Lid sinds 17 februari 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2015
  • 18:09

jaldert
Ik heb zelf ondervonden dat de sony xperia z ultra verre van sterk is.
Ik ben gaan fietsen met de gsm in mijn broekzak zonder hoesje, heb helemaal geen gekke dingen gedaan
of niets gemerkt van spanning. Als ik hem die avond uit mijn broekzak haalde was hij heel licht geplooid (niet merkbaar, enkel als je het op een tafel legt en er goed naar kijkt). 2 lange dunne barsten op het scherm waren het gevolg, de touchscreen werkt trouwens niet meer.
Als je je gsm al niet meer in je broekzak mag steken tijdens het fietsen, weet ik het ook niet meer hoor.

Weet iemand waar ik de garantievoorwaarden kan lezen?

Nou inderdaad. Ik heb met mijn xperia z3 laatst een paar spijkers in de muur geslagen en toen was het glads ineens gebarsten. Zo raar. Net als dat glas bier dat ik in mijn kontzak had gestopt voor ik op de fiets stapte, helemaal stuk ineens!

Denk even na. GLAS BUIGT NIET. Tenzij het al gebogen is in de fabriek. Dus niet in je broekzak stoppen.
En in het algemeen: niet zo zaniken omdat je zelf de verkeerde telefoon hebt gekocht.

Cheers!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren