Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Huawei P30 Pro

• Google Pixel 3 XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

kameleon

kameleon

• Lid sinds 13 maart 2010
  • Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 20 december 2013
  • 23:14

De Xperia Z gaf van de week ineens aan de er geen sim in zat terwijl die er wel in zat. Toestel opnieuw gestart, helaas geen verschil. Sim er uit, sim er weer in… niets. Toestel terug gezet naar de fabrieksinstellingen en de sim er opnieuw in en……….Niets, Geen sim.
FF met Sony gebeld en het toestel afgelopen woensdag opgestuurd. Waarschijnlijk de simkaarthouder kapot.
Hoop dat ie snel terug is… wat een fijn toestel.

Seppethedog

Seppethedog

• Lid sinds 27 november 2012
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 26 december 2013
  • 21:10

Wat mij afgelopen week gebeurde is het volgende, plots ook geen sim…en na kort drukken op de rechterbovenhoek van het toestel was het netwerk der weer…paar keer gebeurd en telkens met lichte druk op die plaats opgelost…nu weer tijdje niet meer voor gehad.Hoop dat dat niet een voorbode is…hou je mij op de hoogte als je toestel terug is?Thnx

kameleon

kameleon

• Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2014
  • 23:54

Toestel nog niet terug.

Apollo89

Apollo89

• Lid sinds 24 januari 2013
  • Berichten 159
  • Reputatie 40
  • 13 januari 2014
  • 19:55

kameleon
Toestel nog niet terug.

Je toestel is dus al bijna vier weken weg, ondanks dat je het rechtstreeks via Sony hebt geregeld?

kameleon

kameleon

• Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 24 januari 2014
  • 23:40

Toestel is 4 weken weggeweest nadat ik met Sony rechtstreeks contact had gehad en deze moest opsturen via The Phone House. Dat was hen reparatiepunt.
Ik kreeg hem NIET gerepareerd weer terug. wat denk je wat de reden was……..WATERSCHADE.. zeiden ze terwijl het toestel nooit met water in contact is geweest en het is toch waterdicht volgens Sony. echt BELACHELIJK!!!!!
Het toestel werkt verder gewoon. Herkent alleen de sim niet meer.

Ik had hem destijds bij Typhone gekocht en heb daarna met hen contact opgenomen en het toestel naar hen opgestuurd. Dat is inmiddels 10 dagen geleden en ik heb net vanavond een mail gehad dat het toestel gerepareerd is en dat ik hem morgen met de post terug krijg.
Ik ben benieuwd.

Morgen hopelijk meer……goed nieuws..

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 24 januari 2014
  • 23:48

Waarschijnlijk bij Dynafix geweest? Daar is alles te wijten aan waterschade…. ����

copymaster

copymaster

• Lid sinds 03 augustus 2010
  • Berichten 351
  • Reputatie 0
  • 25 januari 2014
  • 11:59

Dynafix mag maar een beperkt aantal toestellen onder garantie repareren. De rest wentelen ze af onder het mom van schade.

kameleon

kameleon

• Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 25 januari 2014
  • 21:56

jwhoutepen
Waarschijnlijk bij Dynafix geweest? Daar is alles te wijten aan waterschade….

Dat klopt. via ThePhoneHouse is hij bij Dynafix geweest maar vreemd genoeg ook via Typhone????? rara hoe kan dat.
En het vreemde is dat ik vandaag een compleet nieuwe Xperia Z heb thuis gekregen. Met een ander Imei-nummer en bij mijn oude zat de NFC chip zichtbaar aan de achterzijde en bij de nieuwe niet meer.
Echt TOP van TYPHONE. die krijgen van mij een LEKKERE WARME DOUCHE……(radar)
En hij werkt weer als een……

Ben heel tevreden.

Bewerkt (25 januari 2014 21:57)
Apollo89

Apollo89

• Lid sinds 24 januari 2013
  • Berichten 159
  • Reputatie 40
  • 26 januari 2014
  • 00:33

“NFC chip zichtbaar aan de achterzijde”, dat is gewoon een sticker die je er af kan trekken
Wel mooi dat je een nieuwe hebt gekregen. De reden is waarschijnlijk dat er een defect was aan het moederbord. Het moederbord is heel duur en met werkuren bij kost dat wellicht evenveel of zelfs meer dan een nieuw toestel. Misschien had het moederbord wel kunnen worden hersteld door de simkaarthouder te vervangen, maar tegenwoordig wordt er praktisch niet meer gesoldeerd in herstelcentra. Alles wat niet kan worden hersteld zonder te solderen wordt gewoon vervangen.

kameleon

kameleon

• Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 26 januari 2014
  • 01:17

Apollo89
“NFC chip zichtbaar aan de achterzijde”, dat is gewoon een sticker die je er af kan trekken
Wel mooi dat je een nieuwe hebt gekregen. De reden is waarschijnlijk dat er een defect was aan het moederbord. Het moederbord is heel duur en met werkuren bij kost dat wellicht evenveel of zelfs meer dan een nieuw toestel. Misschien had het moederbord wel kunnen worden hersteld door de simkaarthouder te vervangen, maar tegenwoordig wordt er praktisch niet meer gesoldeerd in herstelcentra. Alles wat niet kan worden hersteld zonder te solderen wordt gewoon vervangen.

Dat dat een sticker was wist ik niet..

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren