Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Stefkes_Xperia

Stefkes_Xperia

• Lid sinds 05 mei 2013
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 20 december 2013
  • 16:40

Hallo,

Even mijn frustratie kwijt en vragen of meerdere van jullie dit probleem hebben.

Begin van de maand zo rond 5 december, kon ik opeens niemand meer verstaan aan de telefoon. Alleen nog via de speakerstand. Dus ik netjes Vodafone gebeld, en door via de fors betaalde verzekering een claim aan laten maken. Netjes opgehaald en vervangend toestel gekregen van Dynafix/Dynalogic.

Na een week maar is gebeld of er inmiddels wat bekend was. Nee meneer we zijn er mee bezig, en het toestel is/wordt opgestuurd naar de fabrikant voor reparatie. Dat gaat ongeveer 2 à 3 weken duren. Oke we wachten het af.

Wat schetste mijn verbazing deze week een mailtje, dat ik een afspraak kon maken wanneer ik mijn toestel weer terug kreeg en het leen toestel mee terug kon geven.
Prima zou je denken( al had ik toen al wat vraag tekens hierbij) Vanmorgen netjes omgerolen. En wat denk je ikke bellen. Nog steeds het zelfde probleem!!!!!

Nu maandag opnieuw een koerier aan de deur met een leentoestel, zucht

Meerdere mensen met dit probleem???

Gr Stefan
Met een niet goed werkende Z

Bewerkt (20 december 2013 16:41)
xperia-z

xperia-z

• Lid sinds 14 januari 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2014
  • 11:58

Stefkes_Xperia
Hallo,

Even mijn frustratie kwijt en vragen of meerdere van jullie dit probleem hebben.

Begin van de maand zo rond 5 december, kon ik opeens niemand meer verstaan aan de telefoon. Alleen nog via de speakerstand. Dus ik netjes Vodafone gebeld, en door via de fors betaalde verzekering een claim aan laten maken. Netjes opgehaald en vervangend toestel gekregen van Dynafix/Dynalogic.

Na een week maar is gebeld of er inmiddels wat bekend was. Nee meneer we zijn er mee bezig, en het toestel is/wordt opgestuurd naar de fabrikant voor reparatie. Dat gaat ongeveer 2 à 3 weken duren. Oke we wachten het af.

Wat schetste mijn verbazing deze week een mailtje, dat ik een afspraak kon maken wanneer ik mijn toestel weer terug kreeg en het leen toestel mee terug kon geven.
Prima zou je denken( al had ik toen al wat vraag tekens hierbij) Vanmorgen netjes omgerolen. En wat denk je ikke bellen. Nog steeds het zelfde probleem!!!!!

Nu maandag opnieuw een koerier aan de deur met een leentoestel, zucht

Meerdere mensen met dit probleem???

Gr Stefan
Met een niet goed werkende Z

Hallo Stefan,

ik heb hetzelfde probleem gehad. Er hebben meerdere typen Xperia telefoons last van. Wat ik heb gedaan: Download de app “SoundAbout” in de Play Store. Dan ga je naar: Wired Headset Behavior en daar zet je de detection voor de wired head uit (op IGNORING zetten) Sindsdien geen last meer.

Ook kun je proberen om dan tijdens het bellen (als je telefoon weer eens vreemd doet) om stevig op het klepje van de hoofdtelefoon te drukken (recht bovenop) Werkt ook bijna altijd.

Als je je telefoon wegbrengt, kunnen ze toch niets vinden.

Stefkes_Xperia

Stefkes_Xperia

• Lid sinds 05 mei 2013
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2014
  • 00:32

Nou het toestel is na drie keer repareren weer terug in mijn bezit sinds gisteren 27-1-14.
Ze waren de simkaarhouder, dat plastic gevalletje kwijt. Dus ik vol goede moed naar de vodafone winkel 15km verderop, denk je ahh dat zullen ze daar toch wel hebben. NOT!!! En denk je dat ze even meedenken over hoe het op te lossen. NOPE, NADA, NIKS!! Ik moest maar wachten tot ze er vanuit dynafix een opgestuurd hadden, en hoelang dat ging duren dat wist niemand.Zucht…

Uiteindelijk bij ReplaceDirect in Beek&Donk een nieuwe kunnen halen. Toestel werkt tot op heden weer goed, al lijkt er wat meer kraak in te zitten.

Al met al een hoop gedoe weer. Vodafone en Dynafix krijgen een mooie brief met rekening gepresenteerd!!!

tvdhee94

tvdhee94

• Lid sinds 09 februari 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2016
  • 13:24

Hey,

Een beetje late reactie en weet ook niet of dit nog voor jullie wat uitmaakt.

Maar ik heb een simpele oplossing gevonden.

Als je de app 'Smart Connect' uitschakelt kan het probleem zijn opgelost.

Wat wel raar is dat ik dit probleem ook had met een 'Custom ROM' en als je dan de 'automatische instellingen' (bijv. music app starten als koptelefoon wordt aangesloten) uitschakelde dan had ik er geen problemen meer mee.

Voor het 'kraak' geluid, de instellingen in je telefoonapp wijzigen. Hierin kan je instellen hoe die het geluid weergeeft.

Groet.

rickloon

rickloon

• Lid sinds 04 november 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 3 november 2017
  • 16:47

Wij gebruiken de xperia Z nog steeds, na 3 jaar. Twee handelingen helpen bij ons mbt dit probleem: 1: SmartConnect terug zetten naar fabrieksinstellingen en daarna gedwongen stoppen.
2: De telefoon terugzetten naar fabrieksinstelling en opnieuw inrichten. Is wat rigoreus maar helpt wel.
mvrgrt Rick

Bewerkt (3 november 2017 16:49) | spelfout

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren