Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

metal-ace

metal-ace

• Lid sinds 06 maart 2010
  • Berichten 102
  • Reputatie 0
  • 2 december 2013
  • 17:25

Hallo allemaal,

Zoals iedereen ondertussen al wel zal weten mogen ook wij straks de nieuwe android versie ontvangen op onze telefoons.

Over deze nieuwe versie heb ik wat vragen (voor zover deze al te beantwoorden zijn):

* KitKat zou kleiner worden als ik het goed begreep, betekend dit dan ook dat je minder intern geheugen kwijt bent straks?
* Is er al bekend hoe KitKat omgaat met het batterij-verbruik?
* Klopt het dat KitKat pas rond februari of maart uitgerold gaat worden voor ons?
* Is het verstandiger om te wachten op de officiële KitKat, of zeggen jullie….Rooten die handel en een custom rom erop gooien?

Cheerzzz,

Robert

Seppethedog

Seppethedog

• Lid sinds 27 november 2012
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 3 december 2013
  • 18:27

Hoi

lees hier ff..http://www.christianpost.com/news/android-4-4-kitkat-and-android-4-3-update-schedule-release-for-xperia-z-xperia-zl-and-xperia-z1-108320/

vooral het laatste gedeelte v/d tekst zal jou vooral intereseren denk ik.

t Is niks , graag gedaan…;-)

Ralfjuh

Ralfjuh

• Lid sinds 06 januari 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2014
  • 11:24

Sinds enkele dagen draai ik met een sony xperia z (en een sony xperia ZR) op android 4.4.2 Kitkat via Cyanogenmod cm11 (nightly). Redelijk stabiele versie. de Z is met Cm11-05-01-2014 goed geschikt voor dagelijks gebruik, de ZR op wat bugs na prima, al zou een nieuwe nightly geen kwaad kunnen ;-) met een uurtje van 4.2.2 naar 4.4.2 gegaan (original sony rom -> CM11). (let op: eerst een clean install doen ipv direct vanaf custom rom naar stock).

Ingaande op je vragen:
* KitKat zou kleiner worden als ik het goed begreep, betekend dit dan ook dat je minder intern geheugen kwijt bent straks?
Ja, de xperia's reageren ook een stuk sneller dan voorheen.

* Is er al bekend hoe KitKat omgaat met het batterij-verbruik?
Ja, op de ZR is het na bijna 1 volle dag nog ruim 60%, de Z dient 2x per dag geladen te worden, maar dit was bij zeer intensief gebruik. Als ik hem gewoon een paar uur negeer is het prima te doen. Ben nog bezig met juiste instellingen vinden e.d.

* Klopt het dat KitKat pas rond februari of maart uitgerold gaat worden voor ons?
Sony heeft nog geen keiharde datum genoemd geloof ik, maar als ze februari/maart noemen zullen ze vermoedelijk augustus bedoelen.

* Is het verstandiger om te wachten op de officiële KitKat, of zeggen jullie….Rooten die handel en een custom rom erop gooien?
als je weet wat je doet, en ik de afgelopen dagen kitkat in mijn achterhoofd houdt: Go! ;-)

sony xperia Z Android 4.4.2 (CM11 Nightly)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren