Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Pluizebol

Pluizebol

• Lid sinds 09 september 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 9 september 2013
  • 17:12

Hallo,

Ik heb sinds kort een Xperia Z en ik heb een 32Gb externe Micro-Sd erin gedaan. Ik heb al mijn muziek daarop gezet. Als ik de muziek met Astro Filemanager vind en deze selecteer, dan wil Walkman deze niet afspelen: “Kan nummer niet afspelen”. Daarnaast heb ik video's erop gezet, de applicatie “Films” geeft dezelfde melding. Met MX-player gaat hij de video afspelen maar toont geen beeld en geeft geen geluid.

Kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is en wat ik eraan kan doen?

Dank!

Apollo89

Apollo89

• Lid sinds 24 januari 2013
  • Berichten 159
  • Reputatie 40
  • 9 september 2013
  • 17:56

In welk formaat zijn de muziek- en videobestanden?
Als je dat niet weet kan je dit gratis programmaatje gebruiken: http://www.headbands.com/gspot/v26x/index.htm
Gratis en installeren is niet nodig (gewoon downloaden, uitvoeren en het muziek/videobestand er naartoe slepen).
De informatie die vooral van belang is, is ‘Container’ (de eerste lijn), ‘Audio Codec’ en ‘Video Codec’.

Pluizebol

Pluizebol

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 10 september 2013
  • 11:34

Beste Apollo89, De bestanden zijn mp3 en mp4, zou geen probleem moeten zijn. Als ik bijv. een mp4 direct op de interne opslag zet, kan ik deze wel afspelen. Met Astro Filemanager heb ik geprobeerd één van drie filmpjes te verplaatsen naar de interne opslag, en toen waren ze alle drie weg. Niet meer te vinden. Volgens mij kan het niet aan extensie- of codec-problemen liggen, er is iets vreemds aan de hand met de toegang tot de externe SD.

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 10 september 2013
  • 12:49

al geprobeerd met power amp ?en probeer eens esfile explorer ipv astro

Apollo89

Apollo89

• Lid sinds 24 januari 2013
  • Berichten 159
  • Reputatie 40
  • 10 september 2013
  • 15:35

Al geprobeerd met de File Commander app die standaard op je toestel staat? Verschijnen de mp3's in de WALKMAN-app en de mp4's in de Films-app? Ik zet altijd alles over m.b.v. Sony Media Go (ook naar mijn SD-kaart). Nog nooit problemen mee gehad.

Pluizebol

Pluizebol

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 11 september 2013
  • 19:47

Dank voor de tips, ik kom er zo wel uit. Media Go werkte niet zo voor mij want ik heb mijn harddisk anders gepartitioneerd, en dat snapt Go niet. Met de filemanager van de Xperia op de pc gaat het wel.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren