Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

raverke95

raverke95

• Lid sinds 18 september 2011
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 8 september 2013
  • 11:31

Sinds een 14 dagen mijn galaxy S3 buitengegooid na aanhoudende batterijproblemen. De Z moet hem gaan vervangen.

Tot nu toe een geweldige telefoon, maar tijdens het laden heb je altijd zo'n irritant rood-oranje-groen lampje. Vermits ik de telefoon straks in de dock naast mijn bed ga opladen, zou ik dat lampje liever uit hebben. Als het groen wordt is heel mijn slaapkamer verlicht.
Bij de Galaxy S3 is dat eenvoudig uit te schakelen, maar hoe moet het in de Xperia Z?

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 8 september 2013
  • 16:30

raverke95
tijdens het laden heb je altijd zo'n irritant rood-oranje-groen lampje. Vermits ik de telefoon straks in de dock naast mijn bed ga opladen, zou ik dat lampje liever uit hebben. Als het groen wordt is heel mijn slaapkamer verlicht.
Bij de Galaxy S3 is dat eenvoudig uit te schakelen, maar hoe moet het in de Xperia Z?
Eenvoudig, doeltreffend. En het kost geen extra batterij ook:

Bewerkt (8 september 2013 16:31)
raverke95

raverke95

• Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 8 september 2013
  • 18:20

LOL
Om eerlijk te zijn had ik zoiets ook in gedachten als laatste redmiddel… Toch geen softwarematig oplossinkje mogelijk?

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6484
  • Reputatie 250
  • 8 september 2013
  • 21:49

de telefoon omdraaien.
ben bang dat als het niet in de standaard software zit dat niet zal gaan lukken,of met een update naar klachten of zo dat ze het aanpassen.
of rooten en een custom rom waarbij je het uit kunt zetten.

Bewerkt (8 september 2013 21:50)
Apollo89

Apollo89

• Lid sinds 24 januari 2013
  • Berichten 159
  • Reputatie 40
  • 9 september 2013
  • 18:04

raverke95
Als het groen wordt is heel mijn slaapkamer verlicht.

Dat lijkt me sterk overdreven. Die notificatie-LED geeft amper licht. Als je er echt last van hebt dan kan je je telefoon inderdaad beter gewoon omdraaien. Ik vind die aanduiding juist erg handig. Als de LED groen is, zie je al vanop afstand dat de telefoon voor meer dan 90% is opgeladen en je hem dus best los kan koppelen.

raverke95

raverke95

• Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 10 september 2013
  • 23:24

Als mijn besteld dockingstation toekomt ga ik hem 's nachts daarin opladen en zal het lampje altijd storen vrees ik, naar welke kant ik hem ook draai.
Rood en oranje is niet storend, maar het groene valt me toch héél goed op als ik er met mijn hoofd naartoe lig. (zal een beetje aan de persoon in kwestie liggen denk ik. Vind al in geen jaren meer een wekkerradio waar ik geen last van heb)

Lampje kan op zich wel handig zijn in andere situaties.

Het zal het eerste idee worden vrees ik dan: stukje tape…

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 12 september 2013
  • 13:54

Die tape was natuurlijk gekkigheid, iets minder rigoreus (je telefoon wordt zo vies van iedere keer die tape er op en er af halen) is een post-elastiek er omheen dat je zwart maakt met een Edding-stift.

Apollo89

Apollo89

• Lid sinds 24 januari 2013
  • Berichten 159
  • Reputatie 40
  • 12 september 2013
  • 16:08

raverke95
Als mijn besteld dockingstation toekomt ga ik hem 's nachts daarin opladen en zal het lampje altijd storen vrees ik, naar welke kant ik hem ook draai.
Rood en oranje is niet storend, maar het groene valt me toch héél goed op als ik er met mijn hoofd naartoe lig. (zal een beetje aan de persoon in kwestie liggen denk ik. Vind al in geen jaren meer een wekkerradio waar ik geen last van heb)

Al eens gedacht om je telefoon gewoon in een andere kamer dan je slaapkamer te laten opladen? Of moet hij echt de hele nacht naast je bed liggen?

Een wekkerradio zonder lichtgevende cijfers kan je nog wel vinden op rommelmarkten

nm075

nm075

• Lid sinds 21 mei 2012
  • Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 17 september 2013
  • 08:07

raverke95
Sinds een 14 dagen mijn galaxy S3 buitengegooid na aanhoudende batterijproblemen. De Z moet hem gaan vervangen.

Tot nu toe een geweldige telefoon, maar tijdens het laden heb je altijd zo'n irritant rood-oranje-groen lampje. Vermits ik de telefoon straks in de dock naast mijn bed ga opladen, zou ik dat lampje liever uit hebben. Als het groen wordt is heel mijn slaapkamer verlicht.

Misschien dat je hier iets aan hebt? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rageconsulting.android.lightflowlite

raverke95

raverke95

• Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 25 oktober 2013
  • 15:27

Intussen enkele weken met de app die je voorstelt gespeeld… Je kan het lampje allerlei gekke kuren laten doen, echter wat ik wil: tijdens het laden geen lampje lukt niet….

Als hij 's nachts in het dock gaat, gooi ik er maar een doekje over. Per slot van rekening moet dat ding toch maar eens om de 3-4 dagen geladen worden.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren