Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Alesso

Alesso

• Lid sinds 19 juli 2013
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 24 augustus 2013
  • 14:04

He andere xperia z gebruikers!

Ik heb een probleem; mijn z en daar de achterkant van begint beetje los te raken. Ik las dat dit komt door dat de telefoon vaak heet wordt en daarom de lijm begint los te raken ( heb het toestel zo'n 2 maanden). Nu de glasplaat beetje begint los te raken zou dan waarschijnlijk ook de water proof er van af vallen en dus niet meer waterproof zijn.

Hebben meer mensen hier last vast? En wat zou ik kunnen doen? Zou het onder de garantie vallen als ik nu vroegtijdig een melding maak?

Alesso.

mjs87

mjs87

• Lid sinds 05 mei 2011
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 24 augustus 2013
  • 18:25

Alesso
He andere xperia z gebruikers!

Ik heb een probleem; mijn z en daar de achterkant van begint beetje los te raken. Ik las dat dit komt door dat de telefoon vaak heet wordt en daarom de lijm begint los te raken ( heb het toestel zo'n 2 maanden). Nu de glasplaat beetje begint los te raken zou dan waarschijnlijk ook de water proof er van af vallen en dus niet meer waterproof zijn.

Hebben meer mensen hier last vast? En wat zou ik kunnen doen? Zou het onder de garantie vallen als ik nu vroegtijdig een melding maak?

Alesso.

Ik downloads veel torrent dus de telefoon word best heet maar hier heb ik geen last van op xda heb ik dit wel eens vaker gelezen ga gewoon terug naar de winkel mocht het door de hitte komen dan moet dit onder de fabrieks garantie vallen

nm075

nm075

• Lid sinds 21 mei 2012
  • Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2013
  • 21:24

Weet je echt zeker dat het hier de glasplaat betreft? en niet de standaard screenprotector?

Apollo89

Apollo89

• Lid sinds 24 januari 2013
  • Berichten 159
  • Reputatie 40
  • 29 augustus 2013
  • 14:49

Een loskomende achterkant (glasplaat) is een bekend probleem. Als je telefoon regelmatig erg heet wordt loop je inderdaad risico, omdat de lijm dan kan loskomen. In dat geval dien je je toestel zo snel mogelijk te laten herstellen. Uiteraard valt dit onder de garantie.

Alesso

Alesso

• Lid sinds 19 juli 2013
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 5 september 2013
  • 15:44

Dit was het antwoord van Sony:

Als de achterkant loslaat is het aan te raden het toestel een keer ter reparatie aan te bieden, dit kan via de verkoper of een PhoneHouse vestiging. Echter heb ik al meegemaakt dat het reparatie centrum geen fout vindt, sluit u dus een hele duidelijke foutenomschrijving bij. Inmiddels zijn alle onderdelen voor de XPERIA Z beschikbaar, een reparatie duurt circa 2 weken op dit moment.

discoo

discoo

• Lid sinds 09 november 2010
  • Berichten 94
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2013
  • 20:14

Is dit inmiddels al opgelost? ik heb hetzelfde probleem geloof ik…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren