Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

guidoww

guidoww

• Lid sinds 12 augustus 2012
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 22 augustus 2013
  • 15:07

beste Xperia gebruikers.

ik heb nu al een tijdje de Xperia z.
Sinds deze week heb ik een probleem dat de accu heel snel leeg gaat.
Als ik bij batterijverbruik ga kijken zie ik helemaal boven aan Google service staan. met 55% ( zie screenshot )
ik heb geen app van dat en weet ook niet wat het is, weet alleen dat het de accu leeg trekt. Heeft iemand hier ook last van?
en nog belangrijker, heeft iemand de oplossing?

Groeten Guido

Bijlage:

mjs87

mjs87

• Lid sinds 05 mei 2011
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 22 augustus 2013
  • 15:47

doe eens een software reset ofzo, mijn google service verbruikt maar 4 % de hoogste verbruik is bij mij het scherm met 29%

guidoww

guidoww

• Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 22 augustus 2013
  • 15:48

mjs87
doe eens een software reset ofzo, mijn google service verbruikt maar 4 % de hoogste verbruik is bij mij het scherm met 29%

hoe doe je het makkelijkste een software reset? en ben ik dan al me gevens en apps kwijt?

mjs87

mjs87

• Lid sinds 05 mei 2011
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 22 augustus 2013
  • 17:36

gewoon via google update service of via flashtool

ja je gegevens ben je kwijt

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2013
  • 13:25

mjs87
gewoon via google update service of via flashtool

ja je gegevens ben je kwijt

Daar is niks gewoons aan genoeg mensen die niet weten hoe ze hun telefoon moeten herstellen, je heb zat mensen die niet alles weten van een pc of telefoon voor jou is het misschien gewoon maar voor vele niet.

Wat je kan doen om je telefoon te herstellen is om hem naar fabrieksinstellingen te herstellen, ik zie dus dat je een mooi Sony heeft die heeft een programma PC Companion hiermee kan je

- Backup maken

- Telefoon updaten als er nieuwe software is
- Muziek en alles overplaatsen van de telefoon naar pc of andersom en meer

Dit programma zou ik dus installeren deze maakt een backup en kan je na de herstel weer terug zetten.

http://www.sonymobile.com/nl/tools/pc-companion/

Bewerkt (23 augustus 2013 13:25)
Apollo89

Apollo89

• Lid sinds 24 januari 2013
  • Berichten 159
  • Reputatie 40
  • 23 augustus 2013
  • 22:50

Helaas heb ik dit probleem ook al enige tijd. Google Services probeert constant de locatie te bepalen via Wi-Fi netwerken en mobiele zendmasten en houdt hierdoor de telefoon wakker.

Ik heb dit voorlopig opgelost door ‘Instellingen’ > ‘Locatieservices’ > ‘Locatieservice van Google’ uit te schakelen, maar echt praktisch is dit niet, want op die manier kan je locatie enkel nog worden bepaald via GPS-satellieten, wat veel trager gaat en niet werkt in gebouwen.

Als ik tijd heb zal ik eens een back-up maken en vervolgens een volledige restore doen.

Back-ups maken kan je best doen met de ‘Back-up en herstellen’ app op je telefoon. Zonder root is dit de enige mogelijkheid om een back-up te maken van je apps én hun data. Betaalde apps dien je nadien wel eerst opnieuw te installeren via Google Play voordat je de back-up terugzet. De back-up-functie van Sony PC Companion kan enkel worden gebruikt om een back-up te maken van de bestanden op je interne en externe SD-kaart (/storage/sdcard0 en /storage/sdcard1), niet de data van je apps (/data).

De software van je telefoon volledig herstellen kan je doen door hem op je PC aan te sluiten en in Sony PC Companion te klikken op ‘De telefoon/tablet is up-to-date’ en vervolgens op ‘mijn telefoon/tablet herstellen’. Via Sony Update Service is dit ook mogelijk.

guidoww

guidoww

• Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 2 september 2013
  • 14:23

hallo. ik ben terug van vakantie. vandaar late reactie! maaar wat bij mij heeft geholpen heeft is de mini sd kaart er uithalen. daarna terug gedaan en niet meer die Google service gehad!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren