Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2013
  • 15:27

Ik ben zelf van plan vanavond me Xperia z te rooten zonder me bootloader uiteraard te ontgrendelen, ik heb al wat handige dingen gevonden waaronder 1 die ik graag wil delen.
Je kan met een mod die lelijke grote softkeys verkleinen en ziet er best goed uit ook aan de screenshot

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=38632615

Ik ben zelf helemaal geen voorstander van die softkeys geef mijn maar de methode van htc/samsung kan je tenminste je hele scherm gebruiken, ik weet niet wellicht wist je dit al maar voor als je het niet weet bij deze.

edit:

Ik heb hem geïnstalleerd kleinste versie echt ideaal ziet er veel beter uit zo check mijn screenshot, op zich zie je het wel maar aangezien screenprint vrij groot lijkt het niet anders misschien.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/47517921/Screenshot_2013-08-13-23-18-41.png

Nu nog iets vinden om screenshot weer in het afsluitmenu te krijgen, echt vreselijk irritant via de volume knoppen deze komen 9/10 keer in beeld.

Bewerkt (13 augustus 2013 23:26)
mjs87

mjs87

• Lid sinds 05 mei 2011
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2013
  • 19:16

Hey carlos hoe heb je je xperia z geroot? met de nieuwste firmware?

ik via http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=44778890

alleen wil er graag een recovery op maar ik durf zo niet een andere kernel te installeren

wil men softkeys ook graag wat kleiner

Carlos0_0

Carlos0_0

• Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2013
  • 13:18

mjs87
Hey carlos hoe heb je je xperia z geroot? met de nieuwste firmware?

ik via http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=44778890

alleen wil er graag een recovery op maar ik durf zo niet een andere kernel te installeren

wil men softkeys ook graag wat kleiner

Ik heb de zelfde manier gebruikt om mijn telefoon te rooten, hierna heb ik dus clockworkmod geïnstalleerd om in de recovery te komen

http://androidteen.com/sony-xperia-z-install-clockworkmod-cwm-recovery-with-locked-bootloader/

Je kan dus een backup maken voordat je wat installeert, het is aan te raden om het volgende ook te installeren aangezien het bijna onmogelijk is om de xperia z via de knoppen in de recovery te krijgen, of je moet het uiteraard via de pc steeds doen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2404042

je kan hier gewoon door op de powerknop te drukken booten in recovery en weer een screenshot maken met de powerknop, ik vind dit veel beter werken dand ie 2 knoppen combinatie van nu.

mjs87

mjs87

• Lid sinds 05 mei 2011
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2013
  • 15:20

ik weet hoe alles werkt altijd gedaabn met mijn htc one maar goed had de xperia z net dus altijd spannend maar heb hem geroot en de rom op gebroken om alles aan te passen ondertussen een beetje uitgevonden hoe xposed framework/module werkt ook beste leuk

alleen wat irritant is mijn statusbar battery heb ik aan gepast maar de orginele blijft ook gewoon staan

Bewerkt (21 augustus 2013 15:21)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 22 augustus 2013
  • 08:52

mjs87
ik weet hoe alles werkt altijd gedaabn met mijn htc one maar goed had de xperia z net dus altijd spannend maar heb hem geroot en de rom op gebroken om alles aan te passen ondertussen een beetje uitgevonden hoe xposed framework/module werkt ook beste leuk

alleen wat irritant is mijn statusbar battery heb ik aan gepast maar de orginele blijft ook gewoon staan

Ja ik heb ook xposed erop staan die had ik nodig voor het advance reboot menu, verder custom rom hoeft van mij niet heb ik een tijdje op mijn one x gehad maar geen verschil voor mij batterij zelfs korter mee met verschillende bekende kernels.

Maar gewoon root optie zelf vind ik wel lekker wellicht dat ik ooit nog de google edition erop zet, maar nu vind ik het op het moment wel goed zo stock rom werkt prima.

Bewerkt (22 augustus 2013 08:53)
mjs87

mjs87

• Lid sinds 05 mei 2011
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 22 augustus 2013
  • 15:48

Carlos0_0
mjs87

Ja ik heb ook xposed erop staan die had ik nodig voor het advance reboot menu, verder custom rom hoeft van mij niet heb ik een tijdje op mijn one x gehad maar geen verschil voor mij batterij zelfs korter mee met verschillende bekende kernels.

Maar gewoon root optie zelf vind ik wel lekker wellicht dat ik ooit nog de google edition erop zet, maar nu vind ik het op het moment wel goed zo stock rom werkt prima.

groot gelijk ik houd het ook mooi zo heb je een voorbeeld ergens van die google edition?

Carlos0_0

Carlos0_0

• Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2013
  • 13:03

mjs87
Carlos0_0
mjs87

groot gelijk ik houd het ook mooi zo heb je een voorbeeld ergens van die google edition?

Gisteren even vergeten te kijken

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2354328

Dit is dus eigenlijk de rom van de google editie van de xperia z net zoals je die bij de htc one en samsung S4 heb, google heeft hier van versies met stock android uitgebracht en dit is deze rom met wat aanpassingen wel nog dat die nog wat sneller enzo is.

Apollo89

Apollo89

• Lid sinds 24 januari 2013
  • Berichten 159
  • Reputatie 40
  • 23 augustus 2013
  • 22:27

Google Edition = kale Android-versie. Veel minder functionaliteit dan de Sony-versie en niet echt hoogstaand qua design. Dit is (net als Nexus-toestellen) in eerste instantie dan ook bedoeld voor ontwikkelaars (om hun apps op te testen) en niet voor thuisgebruikers.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2013
  • 09:03

Apollo89
Google Edition = kale Android-versie. Veel minder functionaliteit dan de Sony-versie en niet echt hoogstaand qua design. Dit is (net als Nexus-toestellen) in eerste instantie dan ook bedoeld voor ontwikkelaars (om hun apps op te testen) en niet voor thuisgebruikers.

Google editites oftewel een Nexus is net zo goed als voor ontwikkelaars bedoeld als thuisgebruikers, het is gewoon een stock android hierdoor is die juist zo snel en krijgen mensen echte google ervaring zoals die door google bedoeld was.
Als die alleen voor ontwikkelaars bedoeld was zal die niet in elke hoef van de winkel te koop zijn, nexus toestellen zijn gewoon prima te gebruiken voor normale mensen alles werkt gewoon.

mjs87

mjs87

• Lid sinds 05 mei 2011
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2013
  • 10:36

Carlos0_0
Apollo89

Google editites oftewel een Nexus is net zo goed als voor ontwikkelaars bedoeld als thuisgebruikers, het is gewoon een stock android hierdoor is die juist zo snel en krijgen mensen echte google ervaring zoals die door google bedoeld was.
Als die alleen voor ontwikkelaars bedoeld was zal die niet in elke hoef van de winkel te koop zijn, nexus toestellen zijn gewoon prima te gebruiken voor normale mensen alles werkt gewoon.

Draai nu de kernel van doomlord v13 met stick firmware ik denk dat ik de Google editie er vanavond op ga gooien lijkt me wel wat

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren