Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2013
  • 14:17

Hoi ik heb net de Sony bluetooth Stereo headset SBH20 binnen gehad, ik heb deze gekocht omdat ik me oordopjes wou beschermen door ze niet in me broekzak te doen.

Het apparaat is makkelijk in gebruik je houd hem even aan de achterkant van je telefoon en hij verbind je selecteert trowh de sbh-20 en genieten maar, je kan hem makkelijk bevestigen aan je broek of tshirt of iets en er mee rond wandelen zonder dat het snoer in de weg zit.

Geluidskwaliteit is ook goed verbaasde me wel aangezien draadloos is, er zitten ook sony oordopjes bij maar ik gebruik gewoon me eigen bose en klinkt echt goed.

Voor mensen die hun klepjes van de telefoon willen beschermen of ook de oordopjes dat niet snel in knik komen kan dit ideaal zijn

http://www.sonymobile.com/nl/products/accessories/stereo-bluetooth-headset-sbh20/

Besteld en de volgende dag al binnen gehad.

Seppethedog

Seppethedog

• Lid sinds 27 november 2012
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2013
  • 12:54

Hoi..zo “draadloos” is ie nu ook weer niet…je zit met die bleutooth ontvanger die je toch ergens moet gaan vastklemmen en vanwaar de kabels naar omhoog lopen naar je oren, achter in je nek of langs de kraag van je hemd.Ik heb bij Plantronics een “echte” draadloze koptelefoon gekocht.Die kost mss iets meer maar..hij heeft geen draden…kan je hier ff kijkenhttp://www.plantronics.com/nl/product/backbeat-903-plus

Graag gedaan..;-)

Bijlage:

Alesso

Alesso

• Lid sinds 19 juli 2013
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2013
  • 20:37

Ik wil het ook al een tijdje kopen maar is via de echte Sony.com niet beschikbaar in het zwart. Moet nog dus FF wachten, bij die link die jij hebt geplaatst worden er wel verzendkosten berekend.

Vroeg me trouwens af hoeveel meter bereik het apparaat heeft?

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2013
  • 15:43

Alesso
Ik wil het ook al een tijdje kopen maar is via de echte Sony.com niet beschikbaar in het zwart. Moet nog dus FF wachten, bij die link die jij hebt geplaatst worden er wel verzendkosten berekend.

Vroeg me trouwens af hoeveel meter bereik het apparaat heeft?

Ik heb hem gewoon via de sony website gekocht via de link in me begin post in het zwart

http://www.sonymobile.com/nl/products/accessories/stereo-bluetooth-headset-sbh20/

Dat is ook een echte website van sony waarom wil je hem perse van Sony.com bestellen ?

Hoeveel meter bereik geen idee ik heb hem ergens aan band van me laptop tas maar heb nog niet geprobeerd weg te lopen, ik heb er ook al mee gebeld gaat goed.
Bij standaard bezorging komt er 5 euro bij staat 3 tot 5 werkdagen maar ik had hem de volgende dag al terwijl het nog uit buitenland moest komen.

@Seppethedog

Ja maar de oordopjes die erbij zitten zijn erg kort juist omdat je hem ergens dan aan je kraag doet ofzo, dus je heb geen hele oordopjes langs je nek hangen gewoon kort strak draadje.
Ik vind het gewoon fijn om me bose oordopjes te kunnen gebruiken het geluid is goed en ik weet dat ze goed en fijn in me oren zitten, ik vind veel oordopjes niet lekker in me oren zitten.

Bewerkt (26 juli 2013 17:39)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren