Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Huawei P30 Pro

• Google Pixel 3 XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Seppethedog

Seppethedog

• Lid sinds 27 november 2012
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2013
  • 12:10

@apollo89…waar vind ik die opgeslagen screenshots terug…als ik opsla zegt ie“clip is opgeslagen ” ..?Ik weet het ik ben een noob..;-)

Apollo89

Apollo89

• Lid sinds 24 januari 2013
  • Berichten 159
  • Reputatie 40
  • 1 augustus 2013
  • 15:00

Seppethedog
@apollo89…waar vind ik die opgeslagen screenshots terug…als ik opsla zegt ie“clip is opgeslagen ” ..?Ik weet het ik ben een noob..;-)

Screenshots die met de mini-app ‘Clipbeheer’ zijn gemaakt vind je terug in de ‘Notities’ app, onder ‘Clipbeheer’. De laatst gemaakte screenshot vind je ook terug op je interne geheugen: com.sonyericsson.notes/clip_small_app/Screenshots.png

Screenshots die met de toetsencombinatie ‘aan/uit-schakelaar’ + ‘volume-omlaag’ zijn gemaakt vind je terug op je interne geheugen in Pictures/Screenshots.

Seppethedog

Seppethedog

• Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2013
  • 00:15

ok..thnx a million, gevonden..;-)

Seppethedog

Seppethedog

• Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2013
  • 00:15

Apollo89
Seppethedog

Screenshots die met de mini-app ‘Clipbeheer’ zijn gemaakt vind je terug in de ‘Notities’ app, onder ‘Clipbeheer’. De laatst gemaakte screenshot vind je ook terug op je interne geheugen: com.sonyericsson.notes/clip_small_app/Screenshots.png

Screenshots die met de toetsencombinatie ‘aan/uit-schakelaar’ + ‘volume-omlaag’ zijn gemaakt vind je terug op je interne geheugen in Pictures/Screenshots.

die “thnx a million” moest dus hier ..;-)

IngridZ

IngridZ

• Lid sinds 04 september 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 september 2013
  • 09:34

Apollo89
@inkyourskin: Stefkes_Xperia heeft het over het “vergrendelscherm” (lockscreen), niet het homescreen. Die cameraknop en de knop om widgets toe te voegen kan je bij mijn weten niet uitschakelen.

@jan_nomden: de mini-app om screenshots te maken is die met het paarse icoontje midden-onderaan op deze screenshot:

Hoi, ms stomme vraag, maar waar kan ik deze app in de Google Playstore vinden?

Apollo89

Apollo89

• Berichten 159
  • Reputatie 40
  • 5 september 2013
  • 00:58

IngridZ

Deze mini-app staat standaard al op je telefoon en is niet beschikbaar in Play Store.

Stefkes_Xperia

Stefkes_Xperia

• Lid sinds 05 mei 2013
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 6 september 2013
  • 10:56

Voor de geïnteresseerde de screenshotfunctie werkt weer als vanouds via de volume-omlaag en de blokknop.

Apollo89

Apollo89

• Berichten 159
  • Reputatie 40
  • 6 september 2013
  • 15:47

Stefkes_Xperia
Voor de geïnteresseerde de screenshotfunctie werkt weer als vanouds via de volume-omlaag en de blokknop.
Je bedoelt de aan/uit-knop en de volume-omlaag-knop? Zo heeft het altijd al gewerkt en dit had ik op 29 juni toch al gezegd (#2 in deze thread): http://androidworld.nl/forum/post/418569/

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 6 september 2013
  • 18:18

Apollo89
IngridZ

Deze mini-app staat standaard al op je telefoon en is niet beschikbaar in Play Store.

Dit is niet zoals vanouds op de oude manier was het alleen powerknop effe indrukken en via dat menu screenshot maken veel makkelijker, via volume knop gaat het vaak mis of de volumpe balk komt op de foto erg irritant.
Ik had me xperia gewoon er alleen al voor geroot om dat terug te krijgen bij het powermenu.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren