Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

BobDissel

BobDissel

• Lid sinds 19 juni 2012
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2013
  • 13:38

Helaas is dat niet de oplossing.

psybi

psybi

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 329
  • Reputatie 50
  • 10 juli 2013
  • 00:11

Ik zag dat je een ander topic geopend had met dat het na een factory reset nog steeds niet werkte.
Nadat je je telefoon opnieuw heb opgestart, krijg je dan de eerste keer gelijk de foutmelding?
Zou je het kunnen testen met een andere app zoals instagram of iets dergelijks? Krijg je dan dezelfde foutmelding?

Als een factory reset niet werkt, en elke keer als je de app start de melding krijgt dat de camera niet beschikbaar is dan vrees ik toch dat de camera zelf misschien niet goed functioneert. Dit betekend dan dat je je toestel terug moet sturen.

BobDissel

BobDissel

• Lid sinds 19 juni 2012
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2013
  • 13:08

Zoiets vermoede ik al, voor de rest is het een supertoestel.
Bedankt en groet uit Malaga

mirjamvonk

mirjamvonk

• Lid sinds 14 juli 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2013
  • 12:07

kan iemand mij vertellen hoe ik een persoonlijke foto op de voorkant krijg? dus niet op het startscherm maar het scherm ervoor??

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 14 juli 2013
  • 12:32

mirjamvonk
kan iemand mij vertellen hoe ik een persoonlijke foto op de voorkant krijg? dus niet op het startscherm maar het scherm ervoor??

Maak hiervoor even een eigen topic aub. Dit is een ervaringen topic over een update. Niet hoe je iets algemeens op het toestel kunt bewerkstelligen.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

MiRaN

MiRaN

• Lid sinds 29 oktober 2010
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2013
  • 18:00

sinds de update naar 4.2.2 heb ik ontdekt dat ik ineens wel erg veel data gebruik… ten opzichte van daarvoor (althans ik denk dat het daarmee te maken heeft) en het gaat dan voornamelijk om mijn android system achtergrond die gewoon 100 - 150 mb per dag wegslurpt kwam ik er voorheen af met 1 tot anderhalve gig per maand zit ik nu al met een halve maand over de 1 gig heen.. terwijl ik eigenlijk thuis en op werk voornamelijk wifi gebruik… is dit bij meer mensen opgevallen en weet iemand waar het mee te maken kan hebben ??? ik heb al een en ander geprobeerd en div apps verwijderd die ik dacht er mee te maken zouden kunnen hebben maar ook dat levert weinig op….

bladesrc

bladesrc

• Lid sinds 17 juli 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 juli 2013
  • 22:03

peewee81
Ik ben benieuwd hoe jullie de nieuwe updates van Sony ervaren. Ik lees al een tijdje dat de update 10.1.1.A.1.253 uit is. Maar heb pas zelf sinds kort de melding dat ik mijn telefoon zou moeten bijwerken.

Ik heb het altijd even afgehouden omdat mijn telefoon het nu prima doet met de 10.1.A.1.434 versie. Ik lees ook veel wisselende verhalen erover. Vandaar dat ik ook wel graag hier zou horen wat jullie van de laatste update vinden?
Is hij goed/stabiel? Doet de batterij het echt langer? Wat zijn de andere voordelen? En wat is er juist op achteruit gegaan?

Nou wij hebben het volgende probleem mijn vriendin heeft net de laatste update gedaan (jellybean) 4.1.2 geloof ik met een Experia S
echter kan zij geen sms meer sturen en heeft geen netwerk beschikbaar heeft iemand misschien een idee hoe dit op te lossen

M0MS1987

M0MS1987

• Lid sinds 01 april 2013
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2013
  • 12:43

Iedereen de 4.2 update al gehad of nog niet? Ik namelijk nog niet.. Mijn telefoon heeft wel een reparatie uitje gehad, maar bij terugkomst vorige week nog steeds 4.1 erop. Zowel companion als SUS geven aan dat mijn telefoon up to date is …?

Bewerkt (18 juli 2013 12:44)
Apollo89

Apollo89

• Lid sinds 24 januari 2013
  • Berichten 159
  • Reputatie 40
  • 19 juli 2013
  • 21:12

M0MS1987
Iedereen de 4.2 update al gehad of nog niet? Ik namelijk nog niet.. Mijn telefoon heeft wel een reparatie uitje gehad, maar bij terugkomst vorige week nog steeds 4.1 erop. Zowel companion als SUS geven aan dat mijn telefoon up to date is …?

Welke customization heb je? Je kan dit terugvinden in je servicemenu: vorm *#*#SERVICE#*#* (*#*#7378423#*#*) en kijk bij ‘Service info’ > ‘Software info’ > ‘Customization Version’.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren