Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

discobas

discobas

• Lid sinds 01 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2013
  • 07:47

Hallo,

Ik ben sinds gisteren in bezit van een sony xperia z tablet, werkt prima, maar…. bij het afspelen van muziek (vanaf pc) in de walkmanfunctie via een netwerk (UPNP) ziet de tablet de bestanden, de lengte, de cover, maar…. speelt ze niet af op de tablet.
Ook foto's ziet hij als bestand maar kunnen niet worden getoond op de tablet.

Als ik een poging heb gewaagd via wifi/UPNP af te spelen en vervolgens de bestanden die gewoon op de tablet staan wil afspelen werkt dat ook niet meer, na opnieuw opstarten wel weer.

Ik hoop dat er iemand is die me verder kan helpen, alvast bedankt!

Apollo89

Apollo89

• Lid sinds 24 januari 2013
  • Berichten 159
  • Reputatie 40
  • 1 juni 2013
  • 13:57

Ik heb dit net eens geprobeerd op mijn Xperia Z. Voordat ik verbinding kon maken heb ik in Windows Media Player moeten klikken op ‘Streamen’ > ‘Apparaten automatisch toestaan mijn media af te spelen’ > ‘Alle computers en media-apparaten automatisch toestaan’.

• Walkman-app: muziek wordt afgespeeld (zowel MP3 als iTunes M4A)
  • Album-app: foto's verschijnen in de lijst, maar worden niet getoond (ook geen thumbnail)
  • Films-app: MP4 en 3GP wordt afgespeeld; AVI, MPG, WMV, MKV, FLV en MOV (opgenomen met iPhone) verschijnen in de lijst (de meeste met thumbnail en lengte), maar worden niet afgespeeld (“De bestandsindeling wordt niet ondersteund.”)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren