Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

M0MS1987

M0MS1987

• Lid sinds 01 april 2013
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 29 mei 2013
  • 09:08

Hallo,

Eergister mijn telefoon geupdate zonder enig probleem. Nou was gisteravond mijn batterij leeg en de lader lag boven, dus de telefoon was uitgevallen. Toen ik later naar bed ging en de telefoon aan de lader hing, zag ik eerst een driehoekje, daarna een batterij tekentje en sinds dien startte hij niet verderop dan de gekleurde dingetjes na het Sony logo.

Ik heb geprobeerd de telefoon via SUS te repareren, maar bij een kwart brak hij dit af en gaf aan dat het niet lukte. Telefoon aan de lader gehangen en startte niet verder op dan het Sony logo! Hij laadt naar mijn idee ook niet meer op, want zonder hem aan de lader te hebben, gaat hij niet aan.

Sony PC companion herkent mijn telefoon nog eneigzins, hij geeft aan dat er een telefoon verbonden is. SUS pakt hem niet, ik blijf hangen bij het punt waarbij ik hem uit moet zetten, volumeknop omlaag moet drukken en USB erin moet stoppen, maar daar reageert hij niet op.

HELP?! Of is het gewoon verleden tijd en moet ik toch tijdelijk aan een leentoestel geloven?

Bewerkt (29 mei 2013 09:11)
badeendje

badeendje

• Lid sinds 09 december 2010
  • Berichten 374
  • Reputatie 0
  • 29 mei 2013
  • 23:13

Kun je ook niet in een revorerymodus komen ofzo?

HTC One M8
Rom: Stock
Kernel: Stock
———————
Samsung Galaxy Trend
———————
Vodafone Smart 4 turbo

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2013
  • 10:25

Met Sony PC companion kan je je telefoon ook herstellen net als met de andere sony tool , ik zou zeggen aangezien die hem nog wel herkent probeert het met Sony PC companion.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren