Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Firezi

Firezi

• Lid sinds 05 oktober 2011
  • Berichten 97
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2013
  • 19:38

Beste allen,

sinds een aantal dagen ben ik een trots bezitter van een Xperia Z purple. Fantastische telefoon.

Echter wordt de telefoon aangeschreven als waterproof. Ik heb hem 1 x mee genomen onder de douche, 10 minuten, en niet eens direct onder het water maar gewoon in de badkamer.

Het geluid van mijn luidspreker is nu zo zacht dat als ik hem op maximaal volume zet ik hem gerust tot diep in mijn oor kan duwen, en zelfs dan hoor ik nog maar amper wat.

Herkennen meer mensen dit probleem? Is de Z wel echt water-proof dus?
En valt dit onder garantie als hij na 1x in contact met water het meteen niet meer doet?

Groeten

badeendje

badeendje

• Lid sinds 09 december 2010
  • Berichten 374
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2013
  • 21:26

Als je denkt dat ie niet goed meer is ga je er mee terug naar de winkel.

Ik ga het niet eens proberen.
Ik heb de keuze gemaakt voor de Z om hem eventueel te kunnen gebruiken in de regen.

HTC One M8
Rom: Stock
Kernel: Stock
———————
Samsung Galaxy Trend
———————
Vodafone Smart 4 turbo

rajrob

rajrob

• Lid sinds 10 mei 2010
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2013
  • 22:56

Firezi
Beste allen,

sinds een aantal dagen ben ik een trots bezitter van een Xperia Z purple. Fantastische telefoon.

Echter wordt de telefoon aangeschreven als waterproof. Ik heb hem 1 x mee genomen onder de douche, 10 minuten, en niet eens direct onder het water maar gewoon in de badkamer.

Het geluid van mijn luidspreker is nu zo zacht dat als ik hem op maximaal volume zet ik hem gerust tot diep in mijn oor kan duwen, en zelfs dan hoor ik nog maar amper wat.

Herkennen meer mensen dit probleem? Is de Z wel echt water-proof dus?
En valt dit onder garantie als hij na 1x in contact met water het meteen niet meer doet?

Groeten

http://www.techzine.nl/reviews/1291/7/sony-xperia-z-waterbestendigheid.html

aytekin_kandemir

aytekin_kandemir

• Lid sinds 26 mei 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2013
  • 23:29

De gedeelte waar de boxen zitten zijn gewoon nat. Je moet je geen zorgen maken. Wanneer dit droogt werkt komt er gewoon weer normale geluid uit. Dit kans soms paar uur duren.

mjs87

mjs87

• Lid sinds 05 mei 2011
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2013
  • 08:17

tuurliujk doet het geluid raar er zit iets water op het plastik op hey speakertje ff goed blazen

ben al een maand in bezit van dit toestl zonder enkele problemen

M0MS1987

M0MS1987

• Lid sinds 01 april 2013
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2013
  • 10:06

De boxjes kunnen idd wat vol lopen met water.. Dit hebben ze mij in de winkel laten zien en verteld voor ik de telefoon aanschafte.. Juist niet gaan blazen, want je blaast het er dan alleen maar verder in.. Hun adviseerden gewoon ff een paar keer je volume op zijn allerhardst zetten en je trilt het resterende water eruit..

Muhtar

Muhtar

• Lid sinds 22 september 2012
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 4 juni 2013
  • 19:31

Ik kan je vertellen dat mijn Xperia Z iig waterdicht is. En nooit last gehad van geluidsvermindering.

Alesso

Alesso

• Lid sinds 19 juli 2013
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2013
  • 17:07

dit is standaard met de speakers.
Dit kan een uur tot enkele uren duren voordat je speakers weer op volle sterkte draaien.
Ze zijn niet kapot maar, moeten gewoon even drogen en dan werken ze weer

Arthurr

Arthurr

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2013
  • 10:05

Mijn Z is dus niet meer waterdicht. Kon er altijd tegen en ineens is hij kapotgegaan. Ik noem de waterdichtheid dus een grap. Voor de rest is het wel een heel goed toestel. Maar waterproef?? nee zeker niet.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2013
  • 12:47

Arthurr
Mijn Z is dus niet meer waterdicht. Kon er altijd tegen en ineens is hij kapotgegaan. Ik noem de waterdichtheid dus een grap. Voor de rest is het wel een heel goed toestel. Maar waterproef?? nee zeker niet.

Wellicht dat je klepjes niet goed dicht zaten of je telefoon ergens een kleurtje zat door dat die gevallen is ofzo, kan allemaal oorzaken hebben waarom er toch water in is gekomen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren