Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

badeendje

badeendje

• Lid sinds 09 december 2010
  • Berichten 374
  • Reputatie 0
  • 25 mei 2013
  • 17:42

Aan de linkerzijkant van de Z zitten 2 koperen puntjes van ong 2 a 3 mm groot.
Die zitten onder de microsc slot

Kan iemand me zeggen waar die voor zijn?
Ik kan er niks over terug vinden op internet

Bewerkt (25 mei 2013 17:43)

HTC One M8
Rom: Stock
Kernel: Stock
———————
Samsung Galaxy Trend
———————
Vodafone Smart 4 turbo

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 25 mei 2013
  • 17:46

zijn deze niet voor draadloos opladen. Er komt dan een andere achterkant op zodat deze contact kan maken met een laadstation.

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6033
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 25 mei 2013
  • 17:48

deze zijn voor een docking station. Op het moment dat je hem in de docking station zet begint hij op te laden en mogelijk (misschien dat je daar 3 koperen puntjes voor nodig hebt) ook audio out.

edit: althans, op mijn nexus7 is dit het geval.

Bewerkt (25 mei 2013 17:48)
meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 25 mei 2013
  • 17:59

o ik dacht dat aan de binnenkant van het toestel bedoeld werd. excuseer mijn lompheid ;-0

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

Apollo89

Apollo89

• Lid sinds 24 januari 2013
  • Berichten 159
  • Reputatie 40
  • 25 mei 2013
  • 23:24

Was er bij jouw Xperia Z geen oplaadstation DK26 meegeleverd? Als je je telefoon in dat station plaatst, dan laad hij op via die koperen contactpunten, dus zonder dat je ����n van de klepjes moet openen. Dat is trouwens ook de enige functie, audio- of USB-verbindingen zijn niet mogelijk via die contacten.

badeendje

badeendje

• Lid sinds 09 december 2010
  • Berichten 374
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2013
  • 09:33

Oke.Dan is het voor mij ook duidelijk waar die voor zijn.

Vond het al raar en wist het niet.

HTC One M8
———————
Samsung Galaxy Trend
———————
Vodafone Smart 4 turbo

stephan.eizinga

stephan.eizinga

• Lid sinds 19 januari 2011
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2013
  • 13:53

Apollo89
Was er bij jouw Xperia Z geen oplaadstation DK26 meegeleverd? Als je je telefoon in dat station plaatst, dan laad hij op via die koperen contactpunten, dus zonder dat je één van de klepjes moet openen. Dat is trouwens ook de enige functie, audio- of USB-verbindingen zijn niet mogelijk via die contacten.

Deze optie is erg handig voor in de auto (carkit) als je de USB functie niet gebruik en alleen maar de bluetooth. De DK26 werd later in een soort combinatie deal mee geleverd. Hij is ook pas sinds april volgens mijn in Nederland op de markt? Ik heb hem in ieder geval niet bij gehad :-)

Je kan met Tasker (ik dacht ook SmartConnect, maar nooit getest) een taak maken dat hij automatisch bluetooth aanzet bij opladen via docking puntjes. En weer uit zet als hij van de lader afgehaald wordt. Ik zelf gebruik dit niet meer.

Apollo89

Apollo89

• Lid sinds 24 januari 2013
  • Berichten 159
  • Reputatie 40
  • 10 juni 2013
  • 19:52

Ach zo. In België worden die oplaadstations al van begin af aan meegeleverd met de telefoon. Ze zitten hier gewoon mee in het doosje. Bestaat er dan ook een autohouder die je Xperia Z kan opladen via die contactpunten?

In de SmartConnect app van Sony kan je inderdaad zo'n acties instellen voor het oplaadstation. Standaard wordt een slideshow van je foto's gestart wanneer de telefoon in het dock wordt geplaatst, maar dat heb ik uitgeschakeld.

Je home screen wordt trouwens ook horizontaal geroteerd wanneer de telefoon zich in het dock bevindt, iets wat anders niet mogelijk is.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren