Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Apollo89

Apollo89

• Lid sinds 24 januari 2013
  • Berichten 159
  • Reputatie 40
  • 10 juni 2013
  • 22:56

stephan.eizinga
Wat mijn wel opviel dat mijn batterij heel snel van 100% naar de 99~97% lager gaat in het begin sinds de update. Daarna gaat hij minder snel.
Vroeger bleef het nogal erg lang op 100% hangen, wat ook niet echt realistisch was. Ze zullen die meter hebben aangepast.

stephan.eizinga
Ik heb gelezen dat in de 307 versie ook verbetering is in de wifi signaal en gsm signaal? Maar kan nergens een bevestiging zien of dit echt waar is? Op dit moment maak ik gebruik van Tele2 en heb steeds geen bereik of heel slecht kwaliteit. Als ik een kaart van KPN of Vodafone in het toestel doe heb ik nergens last van. Ik heb hier ook contact over met de klantenservice van Tele2 omdat ik meer het gevoel heb dat het aan hun ligt en aan hun contract met T-Mobile omdat ik soms geen bereik heb met Tele2 maar wel met zelfde soort toestel met T-Mobile…
Het lijkt me sterk dat daar iets aan veranderd zou zijn, aangezien de baseband files alle drie identiek zijn aan de vorige versie.

stephan.eizinga
Vraag aan Apollo89 werken die mods voor de camera op XDA? is het de moeite waard om de telefoon een dualrecovery en root te installeren?
Ik heb die mods nog niet geprobeerd. Ik ben over het algemeen heel tevreden over de stock firmware van Sony.

Bij de camera zou ik wel graag nog een instelling hebben om het JPEG-compressieniveau te wijzigen. Ik heb hier nog een oude Sony Ericsson K800i liggen, met Cyber-shot camera, en die had wel zo'n optie (fotokwaliteit: normaal/fijn). Ik heb wel gemerkt dat de gemiddelde grootte (in MB) van foto's lijkt te zijn toegenomen sinds versie 10.1.1.A.1.253, dus waarschijnlijk wordt er al wel iets minder compressie toegepast.

Ik zie persoonlijk niet echt het nut in van dual recovery. Rooten is natuurlijk ook enkel zinvol als je van plan bent om mods te installeren of speciale apps te gebruiken die root-toegang vereisen.

Bewerkt (10 juni 2013 22:56)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren