Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Ben1975

Ben1975

• Lid sinds 02 mei 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2013
  • 13:04

Ik kocht op zaterdag 27 april 2013 een Sony Xperia-Z bij mijn vaste telefoniewinkel in België. Op woensdag 1 mei 2013 deed hij niets meer. Géén blauw lampje, géén rood lampje, géén beeld etc…. Vandaag (donderdag 2 mei 2013) heb ik hem binnengebracht en het zou ongeveer 2 weken duren vooraleer ik hem terug heb. Ik had een schokhoes rond het toestel en het toestel is niet gevallen of iets dergelijks. Volgens de “sony pc companion” had ik de laatste sofware-update op mijn toestel. Helaas werkte de “geforceerde” opstart (on/off button 15 sec inhouden, volume+on/of button simultaan inhouden etc…) ook niet! Dus nu maar even terug mijn oude (probleemloze!) Samsung galaxy gebruiken en afwachten hoe de “aftersales” van Sony dit gaat oplossen…..Zwaar ***** in ieder geval als je net een smak geld uit hebt gegeven voor je Xperia-Z te kopen en je moet dan minstens 2 weken terug je “oude” galaxy gebruiken….. :cry:
ps : ja mijn batterij was opgeladen

Bewerkt (2 mei 2013 13:04)
Mrjraider

Mrjraider

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 2 mei 2013
  • 13:21

Ben1975;403507
Ik kocht op zaterdag 27 april 2013 een Sony Xperia-Z bij mijn vaste telefoniewinkel in België. Op woensdag 1 mei 2013 deed hij niets meer. Géén blauw lampje, géén rood lampje, géén beeld etc…. Vandaag (donderdag 2 mei 2013) heb ik hem binnengebracht en het zou ongeveer 2 weken duren vooraleer ik hem terug heb. Ik had een schokhoes rond het toestel en het toestel is niet gevallen of iets dergelijks. Volgens de “sony pc companion” had ik de laatste sofware-update op mijn toestel. Helaas werkte de “geforceerde” opstart (on/off button 15 sec inhouden, volume+on/of button simultaan inhouden etc…) ook niet! Dus nu maar even terug mijn oude (probleemloze!) Samsung galaxy gebruiken en afwachten hoe de “aftersales” van Sony dit gaat oplossen…..Zwaar ***** in ieder geval als je net een smak geld uit hebt gegeven voor je Xperia-Z te kopen en je moet dan minstens 2 weken terug je “oude” galaxy gebruiken….. :cry:
ps : ja mijn batterij was opgeladen

Dit kon je anders aanpakken . Aangezien dit toestel er binnen een week mee kapt kon je ook gewoon om een ander vragen.

Bewerkt (2 mei 2013 13:21)
Ben1975

Ben1975

• Lid sinds 02 mei 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2013
  • 13:24

Mrjraider;403513
Dit kon je anders aanpakken . Aangezien dit toestel er binnen een week mee kapt kon je ook gewoon om een ander vragen.
het apparaat is gekoppeld aan een abo (en niet meer voorradig ) , dus, het moet verstuurd worden…. raar dat het zo snell “black-screen” gaat…..

Bewerkt (2 mei 2013 13:24)
Ben1975

Ben1975

• Lid sinds 02 mei 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2013
  • 11:53

en nog steeds geen nieuws over mijn toestel :'(

Bewerkt (13 mei 2013 11:53)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren