Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

x-ray

x-ray

• Lid sinds 24 april 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 april 2013
  • 19:17

Zojuist de knoop doorgehakt; afscheid genomen van de iPhone en de Xperia Z aangeschaft. Nu wil ik graag makkelijk content en contacten overzetten. Gelukkig zag ik dat je dat simpel kan doen via Xperia Transfer, maar ik probeer dit onderdeel te installeren, maar zie iedere keer de melding ‘Toepassing niet geïnstalleerd. Deze toepassing kon niet worden geïnstalleerd. Probeer het later nog eens.’

Zijn er anderen die ook dit probleem hebben ondervonden bij het installeren van Xperia Transfer in PC Companion? En heeft iemand hiervoor een oplossing?

Bewerkt (24 april 2013 19:17)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 24 april 2013
  • 23:08

Nee ik heb het programma wel op me werk pc staan thuis niet, ik kan morgen eens kijken wat het programma doet.

Ik heb gisteren of eergisteren wel een update gehad misschien dat die dit probleem verhelpt ?, ik weet niet of je ook al die nieuwe versie erop heb staan.

Bewerkt (24 april 2013 23:08)
Stefan62

Stefan62

• Lid sinds 29 maart 2012
  • Berichten 20
  • Reputatie 0
  • 25 april 2013
  • 01:20

Ik heb companion 2.1, en daar staat het gewoon in.
Als ik het activeer, draait het gewoon…

Bewerkt (25 april 2013 01:20)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 25 april 2013
  • 09:58

Stefan62;402163
Ik heb companion 2.1, en daar staat het gewoon in.
Als ik het activeer, draait het gewoon…

Ik heb 2.10.155 dus misschien even een update uitvoeren deze heb ik automatisch gekregen gewoon trouwens, ik druk op beginnen onderdelen worden bijgewerkt en zit nu in de wizard van xperia transfer.

Misschien eens het programma verwijderen pc schonen met ccleaner en register is trouwens echt een top programma, je kan alles aanvinken(Ook bij tabblad Applicaties) behalve wis vrije schijfruimte hier schiet je niet veel mee op( Ik heb zelf ook nog opgeslagen wachtwoorden uit staan.

Ccleaner
CCleaner - Standard

Uitbreiding CCleaner is ccenhancer

http://download.thewebatom.net/511a2ee8bdc06/CCEnhancer-3.7.exe

Hierna kan ccleaner veel meer vinden ook is het makkelijk om naar opties te gaan en dan geavanceerd hier staat nog een optie verwijder alleen bestanden die ouder zijn dan 24 uur deze vink ik zelf ook uit.
De Register scan kan je gewoon blijven doen tot die niks meer vind, ik heb nog nooit fouten gehad na het register geschoond te hebben met dit programma.

Ik weet niet of je dit programma kent( En of je pc wel eens opschoont) maar is echt een aanrader kan best wel wat en nog gratis ook, misschien dat het programma verwijderen en opnieuw installeren ook werkt maar als tip kan het niet kwaad af en toe je pc op te schonen hij word er nog sneller van ook vaak.

Bewerkt (25 april 2013 09:58)
x-ray

x-ray

• Lid sinds 24 april 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 25 april 2013
  • 20:26

Dank voor je reactie!

Ik heb de nieuwe versie van PC Companion erop staan; 2.10.155 (Prod 29).

Heb gedaan wat je zei met CCleaner en programma verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar helaas… nog steeds dezelfde foutmelding. Heel vreemd, want alle andere tools kan ik wel openen, zoals Support Zone, Contacts Setup, enz.

Nog ideeën?

Bewerkt (25 april 2013 20:26)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 26 april 2013
  • 09:49

Dit is toch best wel vreemd heb je nog een pc thuis of op je werk misschien dat je het ondertussen hier even op kan doen, zo heb je toch even je contacten en alles overgezet.

Gelukkig gebruik ik zelf deze programma's nooit beheer me contacten/agenda enzo via google.

Bewerkt (26 april 2013 09:49)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren