Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Seppethedog

Seppethedog

• Lid sinds 27 november 2012
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 30 maart 2013
  • 12:38

Hoi XZ gebruikers, ik nog een keertje..;-)

Ik lees hier weinig over “echte” problemen met de Z en ik vroeg me af of die a) der dan helemaal niet zijn of b) eigenaars van de Z die niet echt willen bespreken.Ik had gehoopt dat dit forum mij wegwijs zou kunnen maken in de aanschaf van een nieuwe phone, want tot vandaag weet ik het dus echt nog niet.Op de S4 moet ik te lang wachten, dat is duidelijk een slechte eigenschap van mij.., de HtcOne is mss ook een optie maar ik had in het verleden slechte ervaringen met HTC dus wslk niet…
Dus als er “echte” probs zijn zou ik dat graag horen/lezen, maar ik doel dan niet op minder goede foto's of levensduur van de batterij of zo….ik ga ervan uit dat iedereen toch correct geïnformeerd wil worden.?
Dank bij voorbaat….o_O

Bewerkt (21 mei 2013 14:19)
gvr

gvr

• Lid sinds 07 september 2010
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 30 maart 2013
  • 15:49

Het notificatie lampje doet het nog niet met stamina mode geactiveerd, boeiend. Ik heb absoluut geen spijt van mijn aankoop!

Bewerkt (21 mei 2013 14:19)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 30 maart 2013
  • 18:13

gvr;396305
Het notificatie lampje doet het nog niet met stamina mode geactiveerd, boeiend. Ik heb absoluut geen spijt van mijn aankoop!

Klopt dit doet het niet maar goed dit is toch voor apps die je zelf uitschakelt dan dus lijkt me logisch, verder gebruik ik geen stamina modus nergens voor nodig je kan met gemak een dag met je toestel doen als ik wil doe ik er zelfs 1,5 tot 2 dagen mee.

Verder heb ik nergens problemen mee het is een mooi snel toestel die doet wat het moet doen, alleen de camera start niet heel snel op maar dit kan nog in een software update verholpen worden.

Bewerkt (21 mei 2013 14:20)
mjs87

mjs87

• Lid sinds 05 mei 2011
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 30 maart 2013
  • 19:04

ik ben nu een week in bezit van dit toestel heb hem irect geroot zonder enkel problemen,

wat me vandaag wel op viel, wanneer ik gebeld word neemt de telefoon op in handsfree mode

ik heb nog niet gekeken of dit in de instellingen zit moet ik nog doen

kameleon

kameleon

• Lid sinds 13 maart 2010
  • Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 30 maart 2013
  • 23:31

SUPER TELEFOON!!!! Geen mankementen en de batterij wordt door het gebruik alleen maar beter.

iDroid

iDroid

• Lid sinds 05 januari 2012
  • Berichten 175
  • Reputatie 0
  • 31 maart 2013
  • 18:57

Design: HTC One
Specs: S4
Weinig problemen: Samsung

Problemen XZ:
- Sudden Death (zelfs met laatste update)
- Logo ‘Sony’ zit op beschermlaag
- Sony widgets werken niet met andere launchers
- LED werkt niet bij ‘excluded’ Stamina-mode apps.
- Helderheid (100%) in de zon = slecht.
- Camera start langzaam op (bij belangrijke momenten.. pech)
- Fragiel toestel (glas)

Hipster/Status: iPhone 5

Geen geduld: Expressie op je gezicht..onbetaalbaar.

Seppethedog

Seppethedog

• Lid sinds 27 november 2012
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 31 maart 2013
  • 21:02

iDroid;396574

Problemen XZ:
- Fragiel toestel (glas)

Hoi

wat bedoel je precies met "SonyWidgetswerken niet met andere launchers"..ik weet het ik weet het..ik ben een leek..:-(

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 31 maart 2013
  • 22:27

iDroid;396574

Problemen XZ:
- Fragiel toestel (glas)

Jij ken zeker android nog niet als je een andere Launcher gebruikt werken standaard widgets sowieso niet, verder boeiend dat het logo op de beschermlaag zit die zit er zo strak op en is niet bedoeld dus om er af te halen de 1ste laag kan er gewoon af
Camera start idd nog beetje traag op kan nog opgelost worden in een update
En ja glas dat hoort bij het mooie design hier ga voor of niet.

Bewerkt (21 mei 2013 14:21)
elroy

elroy

• Lid sinds 07 juni 2010
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 31 maart 2013
  • 23:42

iDroid;396574

Problemen XZ:
- Fragiel toestel (glas)

Design: is persoonlijk, zelf vind ik de XZ veel mooier, waterdichtheid is ook erg handig, de kleine heeft er veel speelplezier in bad mee en heb al wat foto's onderwater gemaakt voor de gein, vingervlekken? Geen probleem je was het zo onder de kraan af…

Sudden death: geen problemen hier

Logo: who cares, anders bestel je toch bij sony een nieuwe screenprotector. Waarom zou je het eraf halen eigenlijk?

Widgets: bij elk ander merk werken de widgets ook niet bij andere launchers, bull**** argument dus :p

Led: stamina modus hebben de meeste niet nodig, ik ben een heavy user en haal er zonder stamina modus een hele dag mee met gemiddeld 4-5 uur screen-on time

Helderheid in zonlicht: op 50% zie ik in fel zonlicht alles duidelijk, afspraakje nodig bij hans anders? :p

Camera: dit is een software issue, kwestie van een update . Ikzelf gebruik camera zoom fx, die opent razendsnel en heeft veel meer mogelijkheden dan stock sony camera software

Fragiel toestel: Doe je huiswerk goed, de xperia z is gemaakt van glasvezel polyamide framewerk en dragontrail glas gecombineerd met gorilla glas (dragontrail glas is 6x zo sterk als het glas wat in de iphone is gebruikt) en ik heb dit wel gemerkt. Toestel is op werk al een paar x gevallen waarvan 2x heel hard. Ik hou niet van hoesjes e.d maar mn toestel heeft nog geen enkele kras of barst. Toestel zelf is ook heel erg sterk als je het wilt buigen (genoeg video's op youtube die dit ook laten zien)

Kom aub met reële argumenten

Bewerkt (21 mei 2013 14:21)
iDroid

iDroid

• Lid sinds 05 januari 2012
  • Berichten 175
  • Reputatie 0
  • 1 april 2013
  • 02:06

elroy;396659
Kom aub met reële argumenten

Cwot, ik vind het mooi, maar ik heb ‘sudden death’ bug wel al een paar keer ondervonden met de allerlaatste update. Dat jij het niet hebt ondervonden is jouw waarneming, maar mijn argument kan niet reëler als het mijn eigen ervaring is.

- Fragiel toestel: Ik vind het ook mooi dat je zegt dat het toestel zus zo glas is, maar ik heb hem laatst laten vallen op beton en barstje in mijn toestel + die ‘rubberen’ rondingen hebben wat slijtage schade opgelopen na de val. Om een barstje empirisch te waarnemen na het laten vallen van een toestel vergt geen rocket science en dus enig ander intersubjectief argument als dragontail glass (x6 strength) dit dat.
- Camera: Software issue; mooi
- Logo: Ik care, dus niet who. Ik care en vele anderen hier. Ik wil de protector vervangen door een SGP protector, die wel oleophobic is etc. Het nadeel is dan dat ik mijn logo kwijt raak QQ
- Widgets: Op mijn oude Galaxy S2 kon ik wel samsung widgets gebruiken in nova launcher. Wellicht waren gewoon substituut widgets geimplenteerd in de custom roms die ik gebruikte dan, want heb zelf nooit opgemerkt dat stock widgets niet behoren te werken in een andere launcher. +1 voor info.
- Helderheid: 50%? Ik moet wel echt ongeluk hebben met zo'n slecht toestel dan, vooral na wat mij allemaal al is overkomen.
- En ja ik kan nog toegeven: design is inderdaad persoonlijk. Het is een prachtig toestel dat vingervlekken aantrekt als je een zwarte neemt, wellicht paars ook. Daarnaast brengt het met zich mee dat het fragiel is. Inderdaad veel te persoonlijk, misschien moest ik dit bij fragiel verwerken.

Kortom: De titel van deze topic luidt “Eerlijke bevindingen” en niet bullsh** argumenten opnoemen. Ik heb mijn eigen bevindingen gedeeld, of jij er niet mee tevreden mee bent of wel, dat kan.

Succes

Bewerkt (14 mei 2013 12:07)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren