Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

peewee81

peewee81

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 8 april 2013
  • 19:45

Bij geen intensief gebruik van de telefoon gaat de batterij dus ongeveer 2 dagen mee. Maar zodra ik ook maar een beetje actief de telefoon gebruik gaat de batterij toch erg kort mee.
Gisteren heb ik 2u moeten werken op de telefoon. Mailtjes lezen, 3G staat aan en de helderheid stond laag. Verder niet geinternet, behalve af en toe even een kleine bijlage downloaden. En binnen 2u ging de batterij van 86% naar 24 procent. Dat vind ik toch erg fors. Want het was vooral documenten lezen en in totaal 10 documenten van nog geen 0,2 mb opgehaald.
Daarna niks meer met de telefoon gedaan en is de batterij in 7u tijd van 24% naar 12% gegaan.

Bewerkt (21 mei 2013 14:27)
stephan.eizinga

stephan.eizinga

• Lid sinds 19 januari 2011
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 9 april 2013
  • 12:53

Ben een zeer blije Xperia Z gebruiker sinds vorige week zondag. Telefoon gaat 1 a 2 dagen mee en gebruik hem vrij regelmatig. Wel merk ik dat de telefoon snel leeg gaat als ik in drukke gebieden of gebieden ben met slecht ontvangst. Dit had ik ook met andere telefoons alleen met bepaalde samsung toestellen niet (samsung lijkt minder snel te switchten tussen 2G/3G/etc).

Bewerkt (21 mei 2013 14:28)
badeendje

badeendje

• Lid sinds 09 december 2010
  • Berichten 374
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2013
  • 09:40

Ik heb sinds gisteren mijn Z en heb vanmorgen me telefoon van de lader gehaald en hij ligt gewoon op tafel (zonder stamina mode) en doe er niets mee en accu is al 15% gezakt.

Ik vind het wel erg snel maar heb de telefoon ook maar net.Misschien moet de accu nog even wennen.

Dat is wel vaker dat de accu een paar keer vol en weer leeg moet of heb ik het dan mis??

HTC One M8
Rom: Stock
Kernel: Stock
———————
Samsung Galaxy Trend
———————
Vodafone Smart 4 turbo

Cateye

Cateye

• Lid sinds 22 februari 2011
  • Berichten 54
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2013
  • 18:46

Ik heb sinds vorige week ook een Xperia Z, het is een prachtig toestel maar de batterij vind ik een drama! Elke 2, 3 minuten zakt ie een procent, zelfs in de lader in de auto als ik de telefoon als navigatie gebruik loopt ie leeg, wel een stuk langzamer. Herkennen jullie dat?

M0MS1987

M0MS1987

• Lid sinds 01 april 2013
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2013
  • 23:59

Cateye
Ik heb sinds vorige week ook een Xperia Z, het is een prachtig toestel maar de batterij vind ik een drama! Elke 2, 3 minuten zakt ie een procent, zelfs in de lader in de auto als ik de telefoon als navigatie gebruik loopt ie leeg, wel een stuk langzamer. Herkennen jullie dat?

Dat leeglopen tijdens het laden heb ik ook, maar dan bij het browsen tijdens het opladen.. Geen idee of dat wel ‘ok’ is.. Mijn batterij is altijd snel leeg, maar ik gebruik hem ook echt intensief..

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren