Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

pietjep

pietjep

• Lid sinds 09 mei 2009
  • Berichten 246
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2013
  • 08:32

Ik ervaar juist betere verbinding met de Xperia Z dan met mijn HTC One X…

Bewerkt (21 mei 2013 14:04)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2013
  • 09:39

rajrob;391376

Zonder hoesje heb ik dit probleem ,
een hardwarematig probleem zou kunnen maar hoe kan je dit meten of testen,

Lastig je zou eens kunnen kijken of mensen met andere simkaart erin ook slecht bereik hebben, maar je zij dat je wifi ook al slecht was wel toevallig alle 2.
Is de wifi bijv slecht als je helemaal aan andere kant van het huis zit of ook als je in de buurt ben van de router ?.

rajrob

rajrob

• Lid sinds 10 mei 2010
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2013
  • 10:54

Carlos0_0;391424
Lastig je zou eens kunnen kijken of mensen met andere simkaart erin ook slecht bereik hebben, maar je zij dat je wifi ook al slecht was wel toevallig alle 2.
Is de wifi bijv slecht als je helemaal aan andere kant van het huis zit of ook als je in de buurt ben van de router ?.

Ik heb momenteel 2 providers KPN en Tele2 , de simkaartjes heb ik allebei geprobeerd in zowel mijn XZ als mijn HTC EVO 3D
als ik ze gebruik in mijn HTC EVO 3D werkt de 3g normaal en is het signaal goed
als ik ze gebruik in mijn XZ werkt de 3g niet naar behoren en is het signaal dermate slecht dat de verbinding steeds wegvalt.

met wi-fi had ik met mijn HTC EVO 3D door het hele huis gewoon goed bereik ook op mijn slaapkamer of buiten bv , maar met de XZ moet ik echt dicht bij de router zijn wil het signaal stabiel blijven.

rolschaatser

rolschaatser

• Lid sinds 24 september 2010
  • Berichten 577
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2013
  • 11:16

laten we hopen dat Sony mee leest. Als we hier problemen ondervinden zal dat wereldwijd toch ook zijn, en hopelijk komt Sony snel
met een antwoord waardoor de problemen tot een verleden gaan behoren

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 18 maart 2013
  • 12:22

rajrob;391443
Ik heb momenteel 2 providers KPN en Tele2 , de simkaartjes heb ik allebei geprobeerd in zowel mijn XZ als mijn HTC EVO 3D
als ik ze gebruik in mijn HTC EVO 3D werkt de 3g normaal en is het signaal goed
als ik ze gebruik in mijn XZ werkt de 3g niet naar behoren en is het signaal dermate slecht dat de verbinding steeds wegvalt.

met wi-fi had ik met mijn HTC EVO 3D door het hele huis gewoon goed bereik ook op mijn slaapkamer of buiten bv , maar met de XZ moet ik echt dicht bij de router zijn wil het signaal stabiel blijven.

Dit lijkt me bij jou toch meer op een hardware matig probleempje dan software, anders hadden er denk ik wel veel meer mensen geklaagd al hier ook.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren