Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Rene1979

Rene1979

• Lid sinds 04 oktober 2012
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 8 oktober 2012
  • 16:27

Batterij kan ik nu niet veel over zeggen omdat ik er constant mee bezig ben. Ondanks dat doe ik er dan ruim een dag mee (18 uur)
De reactie van het scherm is erg snel. Net zo goed zo niet beter als wat ik van de iPhone gewend ben. Snelle reacties op vingerbewegingen.

Bewerkt (24 april 2013 15:39)
Piel

Piel

• Lid sinds 24 oktober 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2012
  • 14:37

Ik ben nu enkele dagen in het bezit van de Xperia T.

Rene1979;345182
Zo heb nu een dagje gespeeld met de T. Zoals ik al dacht valt het scherm me reuze mee! Ik vnd het zelfs een mooi scherm. Het enige nadeel tot nu toe vind ik dat tijdens een gesprek het scherm niet uit gaat.

Dit wil ik gelijk even ontkrachten. Mijn Xperia T schakelt prima het scherm uit tijdens het bellen! Over het scherm ben ik het eens.

038A28;344857
Het enigste echt grote minpunt wat mij toch sterk doet twijfelen over de aanschaf van deze telefoon vind ik toch wel dat de batterij er niet uit kan. Ik wil gewoon een extra batterij op zak hebben en wanneer nodig vervangen. Snap echt niet hoe ze zoiets kunnen doen.

Voorlopig houdt de batterij het langer uit dan die van mijn Xperia Neo. Zelf vis ik veel, ik ga dus gebruik maken van een power pack.

Ik ben al met al zeer tevreden over het toestel! Vind het alleen vreemd dat mijn oude Sony oordopjes niet in deze jack ingang passen. Nooit heb ik ook maar iets te klagen gehad over mijn Xperia Neo, maar toch is dit toestel een hele verademing. Het grote en heldere scherm + het snelle multi tasken is gewoon heerlijk.

Gr, Piel

Bewerkt (24 april 2013 15:44)
Rene1979

Rene1979

• Lid sinds 04 oktober 2012
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2012
  • 16:26

Waar haal je dit accessoire? Scherm schakelt nu trouwens wel gewoon uit.

Bewerkt (24 april 2013 15:45)
Rickskes

Rickskes

• Lid sinds 15 februari 2011
  • Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 31 oktober 2012
  • 21:27

ik heb vandaag mijn T binnen gekregen.
ik kom van een Sony Xperia X10 af, mijn grootste ergenis was dat die touch kl*te was…
over de T ben ik erg tevreden 45% baterij verspilt in cá 5 uur met intensief gebruik.
over de touch ben ik wel erg tevreden. reageerd erg goed en ook erg fijn.
ook alles goed te vinden, komt misschien ook wel omdat ik een sony tablet heb, waar het ong. op lijkt.

het engiste waar ik nu tegen aanloop is dat mijn agenda wel gmail afspraken laat zien, maar als ik een afspraak maak alleen een telefoonafspraak kan. als je hier een oplossing voor weet, hoor ik dat graag.

———- Update van bericht ———-

Rene1979;351520
Waar haal je dit accessoire? Scherm schakelt nu trouwens wel gewoon uit.

waar ik gebruik van maak is een duracell mobiele oplader van 5 uur. dus als hij geheel is opgeladen, en je telefoon leeg, dan vult hij hem tot 100% en dan hou je nog een beetje over.

Bewerkt (24 april 2013 15:47)
Arcus

Arcus

• Lid sinds 23 september 2012
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 4 november 2012
  • 21:00

Ik heb sinds gisteren ook een Xperia T na de laatste 2 jaar een Nokia N8 te hebben gehad.
Toestel ziet er prima uit, werkt snel en soepel. Wel jammer dat sommige apps (vergeleken met mijn Samsung tablet) wat simpel zijn.
De grote ergernis is echter Sony's PC companion. Ik vond Samsung's Kies al niet zo bijzonder vergeleken met Nokia, maar PC companion is echt bagger. Outlook contacten/agenda niet rechtstreeks synchroniseren maar ingewikkeld via Google, niet meer eveb sms'en via de pc, geen synchronisatie afbeeldingen, regelmatig vastlopen enz. enz. Ik hoop dat het aan mij ligt en dat ik nog veel moet ‘ontdekken’ …

Bewerkt (24 april 2013 15:48)
frapple

frapple

• Lid sinds 27 januari 2011
  • Berichten 145
  • Reputatie 0
  • 27 november 2012
  • 13:47

Ja René, graag meer info en ervaringen wat betreft de Xperia T! Wat is er zo saai aan ios 6 ? Wat betreft het scherm: Apple is de enige met het retina scherm. Mooier en beter is er nog niet op de markt. Vertel! Ik wil (en anderen ook ) graag lezen hoe de T bevalt.
Alvast bedankt !

Bewerkt (24 april 2013 15:55)
Rickskes

Rickskes

• Lid sinds 15 februari 2011
  • Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 3 december 2012
  • 11:20

Nog een update van mijn ervaring met de T.
Ik heb hem zo nu meer dan een maand.
en ik heb nog niet meegemaakt dat hij vast loopt (wat bij mijn X10 regelmatig was.
Ook de snelheid blijft dezelfde snelheid houden en verminderd zeker niet.
Synchroniseren heb ik me nog niet verdiept, daar ben ik tot heden ontevreden over omdat mijn telefoon gmail niet krijgt te vinden voor mijn agenda.
Ik kan wel alles overnemen van mijn Sony tablet en kan met mijn telefoon in mijn pc en daar dingen vanaf halen.
Ik kan alleen niet vanaf mijn PC of Tablet naar mijn telefoon. Deze krijgt hij niet te vinden. maar hier moet ik iets meer in verdiepen.

Verder ben ik heel tevreden met deze telefoon, maar ik heb altijd Sony (ericcson) gehad en niets anders ervaren behalve de Nokia en Samsung van mijn familie.

Bewerkt (24 april 2013 15:57)
guyspot

guyspot

• Lid sinds 13 december 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 13 december 2012
  • 15:58

hey , ben ook nieuw hier .
na jarenlang iphone (van de eerste generatie tot 4S) gebruikt te hebben ,me laten overhalen tot een sony T(deze als vervangtoestel gekocht ivm iphone die stuk was in garantie).
wat een verschil ,na de eerste dagen even te moeten wennen , niks dan lof over de T .SUPERTOESTEL.
mijn dochter zal tevreden zijn als ze mijn herstelde iphone krijgt ,wil niet meer terug!

Bewerkt (24 april 2013 16:01)
Rebeltje

Rebeltje

• Lid sinds 17 december 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 17 december 2012
  • 16:08

Heb mijn xperia nu ongeveer 3/4 weken. Ik ben redelijk tevreden. Komt misschien ook omdat ie al terug naar sony is gestuurd. Maar dat lag meer aan de crappy pc software van sony waardoor de firmware update faalde dan aan de telefoon. Maar feit blijft wel dat ik hem nu twee weken kwijt ben omdat hij niks meer deed. (kreeg alleen nog sony logo in beeld)

Er zijn genoeg pluspunten aan de telefoon. Ik vind het design super mooi, hij belt fijn, apps doen het over het algemeen goed. Echter de minpunten van de telefoon irriteren me toch wel. Ik vind voor een telefoon die net nieuw op de markt is dat als je terug naar je homescreen gaat daar geen vertraging in moet zitten. Het lijkt wel of ie iedere keer de icoontjes opnieuw moet zoeken. Dat heeft mijn desire hd nooit last van gehad bijvoorbeeld. Ook vind ik de camera voor sony begrippen niet heel geweldig. Ik heb een sony k810, k850 en xperia x1 gehad en heb soms het gevoel dat deze toestellen betere foto's maken dan mijn xperia T. Ook vind ik de oordopjes echt ruk. Maar dat is een persoonlijk iets.

Anders dan deze punten prima telefoontje hoor. Zijn ook meer kleine irritaties dan grote punten. Merk dat ik hem toch wel mis nu ik weer met mijn desire hd door het leven moet. Dus dat is opzicht natuurlijk wel weer een goed teken.

Bewerkt (24 april 2013 16:02)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren