Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Christiaanzwll

Christiaanzwll

• Lid sinds 29 mei 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2013
  • 15:11

Ik ben al een tijd druk om mijn bootloader te kunnen unlocken via de site van sony zelf

http://unlockbootloader.sonymobile.com/instructions

Stap 1 t/m 12 ben ik doorgekomen, maar stap 13 snap ik niet.

On your computer, you will be asked for drivers. Point to the usb_driver folder where you placed the android_winusb.inf-file, and select the Android Boot loader Interface-file.

Er verschijnt niks op mijn computer…. Als ik mijn fastboot button (volume omhoog) indruk en mijn usb kabel connect met de laptop, gaat ie in fastboot mode (blauwe led blijft branden en scherm verder zwart)

wat moet ik doen?!?!?

lanfear

lanfear

• Lid sinds 19 januari 2011
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2013
  • 20:35

Christiaanzwll
Ik ben al een tijd druk om mijn bootloader te kunnen unlocken via de site van sony zelf

http://unlockbootloader.sonymobile.com/instructions

Stap 1 t/m 12 ben ik doorgekomen, maar stap 13 snap ik niet.

On your computer, you will be asked for drivers. Point to the usb_driver folder where you placed the android_winusb.inf-file, and select the Android Boot loader Interface-file.

Er verschijnt niks op mijn computer…. Als ik mijn fastboot button (volume omhoog) indruk en mijn usb kabel connect met de laptop, gaat ie in fastboot mode (blauwe led blijft branden en scherm verder zwart)

wat moet ik doen?!?!?

Deze tut is wat duidelijker : http://www.theandroidsoul.com/how-to-unlock-bootloader-xperia-arc-play-neo-pro/

ldj100

ldj100

• Lid sinds 21 juli 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 juli 2015
  • 16:04

Ik heb helaas nogal wat problemen met mijn sony xperia s deze heb ik een tijd terug uitgeleend. Helaas was deze voorzien van een beveiliging Maar die persoon wist de code niet meer waardoor het toestel nu is geblokkeerd. nu vraagt die om het Google account of geheime antwoord.
Maar zelfs dat weet die persoon niet meer. Daarom dacht ik reset hem volledig maar hij pakt de bootloader dus niet omdat die niet is unlockt.

Nu is de vraag dus hoe krijg ik hem unlockt want het software flashtool ziet dat er een slot op zit.
Helaas lukt het niet op via de noodoproep de code in te voeren want dan zegt die dat het geen noodoproep nummer is.
ik hoop dat iemand mij met dit vervelende probleem kan helpen.

Groeten,
L. de jong

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 21 juli 2015
  • 16:25

dit vind ik wel heel vreemd jij leent jouw toestel uit aan een ander en hij zet er een google account op als hij zijn google acount nog heeft kan hij ook de boel veranderen, zoals een andere geheime vraag opniew aanvragen/wijzigen waarom zo moeilijk doen.

het gaat erom welk google account erop stond van jezelf of van die ander.

ga terug naar die persoon hij weet vast nog wel welk account dat was, of het is jouw eigen google account.

bekijk dit hier even voor als je het wachtwoord van google bent vergeten, misschien helpt dit.

als je het google account niet meer weet waar het toestel mee aangemeld was dan heb je pech anders was het wel heel makkelijk om een telefoon te ontgrendelen.

Bewerkt (21 juli 2015 16:38)
ldj100

ldj100

• Lid sinds 21 juli 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 juli 2015
  • 17:22

ik verhuur mijn oude telefoon wel eens als iemand zijn toestel naar de maak is.
daarom had ik er problemen je zegt het allemaal wel zo leuk maar niks werkte dus was mijn toestel volledig geblokkeerd.

Maar dat maakt verder ook niet meer uit ik heb er nieuwe software opgezet.
Dus de problemen zijn nu verholpen.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 21 juli 2015
  • 18:19

hoe heb je die nieuwe software erop gezet of hoe heb je dat gedaan is misschien wel handig voor als andere gebruikers met hetzelfde probleem zitten en er niet uitkomen.

Bewerkt (21 juli 2015 18:19)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren