Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

hakkett

hakkett

• Lid sinds 30 december 2012
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 8 januari 2013
  • 15:36

Als ik dataverkeer aanzet en Wifi uit komt er enkel een R van Roaming te staan boven de signaalsterkte.Als ik gegevensroaming uitzet blijft er een R staan maar kan ik niet internetten…dus gegevensroaming aan.
Kan wel vrij snel internetten maar ik kan niet zien op welk netwerk ik ben…3G of E (edge) in de statusbalk.
Als er dataoverdracht is komen er wel 2 pijltjes onder de R te staan . Wat gaat er mis ??

Bewerkt (24 april 2013 16:07)
hakkett

hakkett

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 10 januari 2013
  • 15:23

Een oplossing gevraagd via chat support van Sony zelf………… conclusie: resetgedaan…niks, software geactualiseerd…niks dus toestel binnenbrengen voor reparatie. Is één maand oud. Had toch meer verwacht van Sony

Bewerkt (24 april 2013 16:08)
roymeer

roymeer

• Lid sinds 23 december 2010
  • Berichten 225
  • Reputatie 0
  • 10 januari 2013
  • 20:18

Jammer natuurlijk zeker als her bij jouw gebeurt, maar niet alles SSen hebben er gelukkig last van.

Samsung Note gek,
Note 2,3,4,4, de 5 en de 8.
Nu de Note 9

Arieblabla

Arieblabla

• Lid sinds 14 mei 2012
  • Berichten 415
  • Reputatie 0
  • 10 januari 2013
  • 20:30

Neeeeeeh, nog niet opsturen. Grote kans dat het gewoon een instelling is.

Ik heb zelf een One X dus kan bij jou ietsjes afwijken, maar probeer dit:

Ga naar Instellingen> (dan iets van mobiele gegevens/mobiele data of iets wat er op lijkt)> kijk dan of er een vinkje staat bij Gegevensroaming: dataverbinding bij roaming of iets dergelijks.

Dit vinkje moet je hebben staan als je een andere provider hebt als vodafone, t-mobile of Kpn. Alle andere providers roamen namelijk over het netwerk van een van die drie, maar let op in het buitenland roaming afzetten!

Als dit het niet is, is het inderdaad misschien toch nodig om hem op te sturen, maar als je hem nog niet op heb gestuurd zou ik dit zeker eerst even checken.

hakkett

hakkett

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 11 januari 2013
  • 18:46

Hey bedankt, maar levert niets op. Heb via instellingen - draadloos en netwerken - meer…- mobiele netwerken - gegevensroaming. Dit kan uit, nationaal of internationaal. Heb nationaal aangevinkt. Als ik het uit zet is er natuurlijk geen dataverkeer meer mogelijk.
Dacht ook altijd dat dit een instelling was maar mijn opties zijn bijna op. Is natuurlijk de vraag om dit toestel op te sturen voor dit kleine probleem want voor de rest werkt hij perfect.
Nog opties ??

———- Update van bericht ———-

———- Update van bericht ———-

roymeer;373061
Jammer natuurlijk zeker als her bij jouw gebeurt, maar niet alles SSen hebben er gelukkig last van.

Vind ik ook maar ja… Zijn er dan nog Xperia S met dit probleem of heb jij er al iets over gehoord ?

roymeer

roymeer

• Lid sinds 23 december 2010
  • Berichten 225
  • Reputatie 0
  • 11 januari 2013
  • 21:06

Nee, eigenlijk alleen het gele vlekken probleem, heb toen een nieuw scherm gekregen.

Samsung Note gek,
Note 2,3,4,4, de 5 en de 8.
Nu de Note 9

Christiaanzwll

Christiaanzwll

• Lid sinds 29 mei 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 29 mei 2013
  • 18:55

Ik heb hetzelfde hoor. Alleen een R bovenin met een icoon van de signaalsterkte. Geen 3g oid. Als ik mobiel netwerk selecteer, heb ik wel 3G Tele2 als keuze. Internet is acceptabel, dus ik denk dat ik wel gewoon 3g heb. Ik ben juist op zoek naar een app die op het moment dat het scherm uitgaat, overschakelt op 2g omdat dat minder batterij verbruikt….

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren