Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Marnixzio

Marnixzio

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2013
  • 15:50

Sijs;372746
Ik heb een beetje een soort gelijk probleem….
Gisteren nog met veel mensen gebeld, vandaag moet ik hem op speaker zetten wil ik mensen kunnen horen.
Wanneer ik hem aan mijn oor hou, hoor ik gewoon niks. Mensen aan de andere kant horen mij wel.
Opnieuw opstarten werkt niet. Ik heb wel vandaag een spelletje gedownload…. zou het kunnen dat er daardoor een of ander
virus op mijn phone staat waardoor ik nu zo openlijk moet bellen??

Ik hoop heel erg dat iemand een oplossing weet!

Thanks!

Hey, ik heb hetzelfde probleem, dacht eerst dat het aan me instellingen lag.
Het is nu opgelost door hetvolgende:

Ik heb gewoon een paar keer met een 3,5 mm jack ( of wat erin pas) een paar keer eringedaan en geblazen, Dus schoongemaakt.
En toen deed die het weer. Misschien een stukje metaal of dergelijk wat erin vast heb gezeten.

succes

Bewerkt (21 mei 2013 13:37)
DyKo

DyKo

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 12 februari 2013
  • 15:25

bartman82;370631
Hoi,

Ik heb de oplossing gevonden! Tenminste, mijn experia S werkt weer. Ik kwam tot deze ontdekking na wat forum posts over ‘incompatible headphones / problem with detecting headphones’. Ik had de avond ervoor wat lopen knoeien met andere oordopjes. Hopelijk de onderstaande ‘fix’ ook bij anderen…

Stap 1: check de hardware. ‘Bel’ daarvoor naar *#*#7378423#*#* Je krijgt dan het service menu. Bij service tests ga je naar ‘earphone’. Als je dan geluid hoort weet je dat de hardware ok is.

Stap 2: plug je mini-jack koptelefoontje in je experia s. Bel vervolgens iemand op om het geluid te testen via de koptelefoon. Trek - tijdens het gesprek - de headset eruit. Voila! Het werkt weer. Je kunt weer (ouderwets) normaal bellen.

Succes,
bart

He Bart,

Bedankt voor het sharen. Ik had vandaag ineens hetzelfde issue (heb mijn Xperia S pas 6 dagen!) en na het volgen van deze stappen was het direct verholpen.

Thanks!

Bewerkt (21 mei 2013 13:41)
incompetente-palpeerder

incompetente-palpeerder

• Lid sinds 01 april 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 april 2013
  • 18:58

Ik heb dit ook. Telkens nadat ik de bijgeleverde headset heb gebruikt, doet de speaker het niet meer. Een reset was de oplossing. Daarom gebruik ik de headset maar niet meer… Vanavond maar eens kijken of ik hem ook “schoon” kan “slijten”.

Bewerkt (14 mei 2013 12:08)
lorky

lorky

• Lid sinds 14 juli 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2013
  • 13:49

ik heb juist nieuwe in-ears van monster gekocht maar mijne xperia S kan geen koptelefoon/oortjes waarneme ??!! Bij andere gsm's zoals bij samsung lukt dit wel. Heeft iemand ook dit probleem of kan iemand me hierbij helpen ???

Onbekende1

Onbekende1

• Lid sinds 16 september 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 september 2013
  • 20:25

Obiku
Sinds gisteren heb ik problemen met het geluid van mijn Xperia S.

Via een hoofdtelefoon/headset heb ik nog wel geluid, maar via de speaker niet meer. Dit is nogal vervelend omdat ik geen inkomende oproepen of notificatiegeluid meer kan horen. Ik heb al even rondgekeken op internet, het heeft mogelijk te maken met dat de ‘headphone jack’ denkt dat er nog een hoofdtelefoon is aangesloten.
Vooralsnog is het me echter nog niet gelopen om te verhelpen. Wat ik al heb geprobeerd is een paar keer de koptelefoon in en uit doen, mn telefoon opnieuw opstarten, mn simkaart eruit halen en weer terugstoppen, etc. Wat me al wel is opgevallen is dat mn telefoon, als ik m dicht bij mn oor houd, een zachte ruis produceert. Wat nog bijzonderder is dat hij dit geluid ook produceert wanneer de telefoon uitstaat (!). Dit verklaart ook ongetwijfeld de battery drain, die erger is dan normaal. Normaal gesproken had ik de batterij eruit gehaald, maar zoals jullie weten is dit niet mogelijk met d Xperia S.

Heeft iemand van jullie misschien nog tips of ervaringen met dit probleem?

Als ik het echt niet kan verhelpen, overweeg ik om mn telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen, al twijfel ik ook of dat helpt. En als dat niet helpt zal ik eens kijken of ik via T-mobile ook een beroep kan doen op de garantie.

Ik heb juist hetzelfde probleem maar dan met een sony xperia sp. Ik heb hem binnengebracht en ze hebben mij een nieuwe gegeven.

kelsybroekhuis

kelsybroekhuis

• Lid sinds 25 februari 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2014
  • 15:46

mijn telefoon is al opgestuurd geweest naar smartcare. daar stond dat mijn experia SP niet gerepareerd kon worden omdat ie technisch afgekeurd was. het probleem was dat ik niks hoorde als ik mn telefoon opnam, mn beltoon hoorde ik niet, muziek kon niet luisteren en wapp melding niet, alleen mn alarm deed het. teruggestuurd gekregen en alles deed het weer….. nu na iets meer dan een week doet ie het weer niet, alleen als ik hem op de luidspreker zet dan hoor ik diegene en hij mij. wat moet ik nu doen? resetten en fabrieksinstellingen terug werkt niet…

MarcoBaggerman

MarcoBaggerman

• Lid sinds 21 juni 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2014
  • 17:47

Ik had dit probleem ook

Gewoon je mobiel resetten

Dit heeft bij mij ook geholpen

Sandro

Sandro

• Lid sinds 09 augustus 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2014
  • 12:47

Ik had precies hetzelfde probleem. had al van alles geprobeerd, ook Soundabout. Op een ander forum de oplossing gevonden. De plug van je headset een paar keer erin en eruit halen en het probleem is verholpen. Als dat ook niet helpt, kun je alleen nog terug naar fabrieksinstellingen, want ze geven aan dat het wel een software probleem is.

ecsjan

ecsjan

• Lid sinds 12 oktober 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 oktober 2017
  • 12:44

Thanks voor info. Had hetzelfde probleem en is nu idd opgelost.
Groeten

fieldsoul74

fieldsoul74

• Lid sinds 27 november 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 november 2017
  • 21:58

Ik heb ook last van hetzelfde probleem. Telefoon geeft wel aan dat de geluiden app is uitgeschakeld. Herkenbaar?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren