Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

suleeyy

suleeyy

• Lid sinds 01 november 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 16 november 2012
  • 14:26

raydekok;358297
Gewoon een andere kernel uit een ics topic pakken en dan je telefoon uitzetten. Dan volume up indrukken en dan de stekker erin. Blauw lampje gaat aan en voila fastboot.

Je kan ook een rooted ics flashen door flashmode te gebruiken. Dat is volume down. Let wel installeer adb en de juiste drivers.
Succes

Thanks! ik ga het vanavond meteen proberen

Bewerkt (24 april 2013 15:52)
z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 16 november 2012
  • 14:27

Je bent nu toch aan het flashen, en de recovery is geïnstalleerd. Overloop vanavond eens de beschikbare ROMs, en installeer gewoon een custom ROM, waar meestal al een custom kernel ingebakken zit.

Goeie tip voor in het vervolg: neem voor je gaat flashen eerst een backup in je recovery. Als hij dan niet meer boot nadat je wat geflasht hebt, dan kan je gewoon je backup terugzetten en klaar

suleeyy

suleeyy

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 16 november 2012
  • 17:01

z0rk;358299
Je bent nu toch aan het flashen, en de recovery is geïnstalleerd. Overloop vanavond eens de beschikbare ROMs, en installeer gewoon een custom ROM, waar meestal al een custom kernel ingebakken zit.

Goeie tip voor in het vervolg: neem voor je gaat flashen eerst een backup in je recovery. Als hij dan niet meer boot nadat je wat geflasht hebt, dan kan je gewoon je backup terugzetten en klaar

Oke ik heb nu de xperia verbonden met mijn pc, maar ik kom nog steeds niet in fastboot. alle drivers zijn wel geinstalleerd maar de telefoon start nog steeds tot het Sony logo en dan weer opnieuw.
ik probeer in de fastboot te komen door de volume UP ingedrukt te houden terwijl ik de usb aansluit. Vervolgens brandt er na enkele seconden een blauw lampje. op dat moment laat ik de knoppen los en dan krijg het sony logo te zien..

———- Update van bericht ———-

het is me gelukt om een andere kernel te installeren. nu ben ik op zoek naar een recovery. het liefst eentje die op CWM lijkt

Rhos

Rhos

• Lid sinds 07 februari 2009
  • Berichten 578
  • Reputatie 0
  • 16 november 2012
  • 17:37

suleeyy;358339
Oke ik heb nu de xperia verbonden met mijn pc, maar ik kom nog steeds niet in fastboot. alle drivers zijn wel geinstalleerd maar de telefoon start nog steeds tot het Sony logo en dan weer opnieuw.
ik probeer in de fastboot te komen door de volume UP ingedrukt te houden terwijl ik de usb aansluit. Vervolgens brandt er na enkele seconden een blauw lampje. op dat moment laat ik de knoppen los en dan krijg het sony logo te zien..

———- Update van bericht ———-

het is me gelukt om een andere kernel te installeren. nu ben ik op zoek naar een recovery. het liefst eentje die op CWM lijkt

Vreemd van de fastboot. Jr moet hem niet aanzetten he. Vanuit uit gewoon volume up en dan stekker erin.

Welke rom wil je uiteindelijk installeren? Misschien handig om ineens daar heen te gaan. Ics of jelly bean?

suleeyy

suleeyy

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 17 november 2012
  • 02:08

Ik weet het nog niet. Op dit moment bekijk ik wat verschillende ROMs van Xperia S. Mijn huidige telefoon is een Evo 3D, daar heb ik al wat ervaring mee. Ook met Jelly Bean. Ik ga voor ICS denk ik..

btw: ik heb advanced stock kernel geflasht en ik kwam er net achter dat deze al een CWM recovery heefthet is nu een kwestie van ROM installeren en kijken hoe het bevalt.
Ondertussen ben ik ook geinteresseerd geraakt in kernels, maar dat is iets voor de EVO 3D.

Bedankt voor jullie hulp ik dacht dat ik er niet meer uit zou komen

Rhos

Rhos

• Lid sinds 07 februari 2009
  • Berichten 578
  • Reputatie 0
  • 17 november 2012
  • 06:59

suleeyy;358481
Ik weet het nog niet. Op dit moment bekijk ik wat verschillende ROMs van Xperia S. Mijn huidige telefoon is een Evo 3D, daar heb ik al wat ervaring mee. Ook met Jelly Bean. Ik ga voor ICS denk ik..

btw: ik heb advanced stock kernel geflasht en ik kwam er net achter dat deze al een CWM recovery heefthet is nu een kwestie van ROM installeren en kijken hoe het bevalt.
Ondertussen ben ik ook geinteresseerd geraakt in kernels, maar dat is iets voor de EVO 3D.

Bedankt voor jullie hulp ik dacht dat ik er niet meer uit zou komen

Ik draai nu cm10 en die is echt heel chill.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren