Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Ms0106

Ms0106

• Lid sinds 17 maart 2012
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2012
  • 11:11

Betse meder gebruikers,

Sinds dat er een update is gekomen van ICS 4.0.4 op mijn telefoon kan ik mijn vulumes van Beltoon en Meldingen niet meer apart instellen.. Is dat bekend bij deze android versie of ligt het aan mijn telefoon.

Of is er een oplossing zodat ik deze volume toch nog apart kan installen, want is best irritant, want nu moet ik steeds mijn melding toen op stil zetten op mijn werk..

Hopen dat iemand een oplossing hier voor weet.

Alvast bedankt..

Ms0106

Bewerkt (24 april 2013 15:27)
Shifty

Shifty

• Lid sinds 23 augustus 2010
  • Berichten 331
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2012
  • 15:33

Je weet dat je wel gewoon met de volumedownknop het totaal volume op trillen of op stil kan zetten?

Deze app kan je proberen: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cb.volumePlus&hl=nl
Deze lijkt het ook te doen: https://play.google.com/store/apps/details?id=it.braincrash.volumeacefree&feature=related_apps#?t=W251bGwsMSwxLDEwOSwiaXQuYnJhaW5jcmFzaC52b2x1bWVhY2VmcmVlIl0.

Ik heb de apps zelf niet geprobeerd dus kan je verder niet zo heel veel vertellen over de werking.

Ms0106

Ms0106

• Lid sinds 17 maart 2012
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2012
  • 17:16

Bedankt voor je reactie.

Ja dat kan maar als ik dat doe dan is mijn beltoon ook zachter of uit.. Ik kan wel naar instelling gaan en dan Geluid en dan kan ik bij meldingen op Stil/Geen zetten maar is geen doen om zo steeds te gaan aanpassen op de manier…

Ik ga die apps eens proberen..

———- Update van bericht ———-

Maare beide app willen niet.. Omdat als ik geluid van Melding zahter zet word beltoon ook zachter gezet

iemand anders nog een idee?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren