Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

pack

pack

• Lid sinds 21 maart 2011
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2012
  • 20:46

Sinds de update werkt mijn email niet meer, vernieuwen, verbinding maken eigenlijk lukt niets meer. Weet er iemand wat er veranderd is en wat ik moet aanpassen om het weer werkende te krijgen? Ik heb hotmail, online en twee keer Gmail staan, voor de update draaide alles zonder problemen en kon ik alles ontvangen en verzenden

Bewerkt (24 april 2013 15:12)
Shifty

Shifty

• Lid sinds 23 augustus 2010
  • Berichten 331
  • Reputatie 0
  • 12 juli 2012
  • 12:56

pack;320632
Sinds de update werkt mijn email niet meer, vernieuwen, verbinding maken eigenlijk lukt niets meer. Weet er iemand wat er veranderd is en wat ik moet aanpassen om het weer werkende te krijgen? Ik heb hotmail, online en twee keer Gmail staan, voor de update draaide alles zonder problemen en kon ik alles ontvangen en verzenden

Lastig om te zeggen wat je moet aanpassen om het weer werkend te krijgen aangezien je weinig details geeft. Ik zou beginnen met het controleren om synchronisatie aan staat instellingen -> Accounts en synchornisatie. En uiteraard de instellingen van je mail controleren.

Wat ook ngo zou kunnen is dat er een proxy ingesteld is wat je mail blokkeert -> instellingen -> meer… -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten -> tik je netwerk aan en verwijder de proxy en poort

Succes! En laat het resultaat even weten ajb.

Bewerkt (24 april 2013 15:12)
pack

pack

• Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2012
  • 01:04

Hey, bedankt voor je antwoord. Ik ben me er zeker van bewust dat ik minimale informatie geef, dit is ook bewust gedaan omdat voor de update alles perfect werkte en er niets veranderd is door mijzelf. Het is dus iets wat door de update tot stand is gekomen en ik had gehoopt dat het een simpele bekende verandering/setting zou zijn. Ik kom er zelf niets uit wat het is, ook niet met jou hulp. Ik denk dat ik alle accounts maar overnieuw moet gaan instellen of zo.

Bewerkt (24 april 2013 15:13)
pack

pack

• Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2012
  • 19:59

Hmm nou, uit frustratie heb ik alle accounts verwijderd en ben ik ze opnieuw aan het installeren. Ik loop al gelijk tegen de fout aan, er staat “verificatiemethoden worden niet ondersteund door de server”. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?

Hotmail functioneert wel, online account niet

Bewerkt (24 april 2013 15:13)
pack

pack

• Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2012
  • 22:08

Nou ik lees op diverse sites terug dat mensen dezelfde problemen ervaren! Erg vervelend want niemand heeft nog een antwoord gevonden. Volgens mij is het probleem doordat de smtp server van online naar t-mobile is gegaan maar ik kan het nergens terug vinden. Niemand anders met dezelfde problemen/een oplossing??

Bewerkt (24 april 2013 15:15)
pack

pack

• Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 23 juli 2012
  • 10:55

Nou ik heb het zelf uitgevonden!

De poort voor uitgaande mail is sinds de update veranderd, deze moet terug gezet worden naar poort 25

Tevens moest het vinkje bij verificatie uit staan!

Bewerkt (24 april 2013 15:17)
roymeer

roymeer

• Lid sinds 23 december 2010
  • Berichten 227
  • Reputatie 0
  • 23 juli 2012
  • 11:50

Tnx voor het antwoord. Altijd handig. Goed dat je het hebt opgelost.

Bewerkt (24 april 2013 15:17)

Samsung Note gek,
Note 2,3,4,4, de 5 en de 8.
Nu de Note 9

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren