Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

marcodehaas1987

marcodehaas1987

• Lid sinds 09 maart 2011
  • Berichten 613
  • Reputatie 10
  • 4 juli 2012
  • 10:33

Hallo,

Ik kan een nieuwe Xperia S kopen voor €349,- bij zo'n telecomwinkeltje die gerund word door een man van turkse afkomst. Hij is opzich bekend bij velen in Groningen, en levert sowieso geen troep af en geeft 2 jaar fabrieksgarantie.

Nu weet ik dat Samsung landcode's in hun firmware afgeeft (XEN = simlockvrij NL). Heeft Sony dit ook, of heeft Sony een algemene firmware? Dit ivm dat ik gewoon het Nederlands nieuws kan bijhouden, en lees als er updates zijn dat ik ook weet dat ik ze krijg, aangezien sommige landen nog later zijn dan Nederland vaak al is of zelfs helemaal niks krijgen.

Alvast bedankt!

Bewerkt (24 april 2013 15:08)
Shifty

Shifty

• Lid sinds 23 augustus 2010
  • Berichten 331
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2012
  • 08:27

marcodehaas1987;317874
Hallo,
Nu weet ik dat Samsung landcode's in hun firmware afgeeft (XEN = simlockvrij NL). Heeft Sony dit ook, of heeft Sony een algemene firmware? Dit ivm dat ik gewoon het Nederlands nieuws kan bijhouden, en lees als er updates zijn dat ik ook weet dat ik ze krijg, aangezien sommige landen nog later zijn dan Nederland vaak al is of zelfs helemaal niks krijgen.
Alvast bedankt!

Sony heeft wel landcodes namelijk SI nummers. zie: Main: Xperia™ S, SI numbers for ICS update NL heeft meerdere codes de meest gebruikte in NL zijn 1257-0975 / 1257-0957. Op die site staat ook waar je het SI nummer kan vinden.

Bewerkt (24 april 2013 15:09)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren