Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Simone64

Simone64

• Lid sinds 10 juli 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2012
  • 23:22

Hallo allemaal,

Sinds enkele dagen heb ik de Sony Xperia S en ben er helemaal weg van.
Echter bij het opstarten van facebook, inloggen dus, zijn er kennelijk diverse foto's die vrienden van mij op facebook hebben gezet nu op mijn mobiel geplaatst en die wil ik er dus afhebben, zijn voor mij niet belangrijk om te bewaren.

Ik neem aan dat daar wel een mogelijkheid voor is maar weet m niet.
Is er iemand die dit mij kan uitleggen?

Ik kan ze allemaal selecteren, delen zelfs maar niet verwijderen tot mijn spijt.

Alvast bedankt voor het meedenken en de eventuele hulp.

Groetjes van Simone :eek:

Bewerkt (24 april 2013 14:46)
Simone64

Simone64

• Lid sinds 10 juli 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2012
  • 00:26

JOEPIE!!!
Het is me gelukt.Ik ben gaan spitten als een gek op google en kwam van het ene forum in het andere terecht en uiteindelijk kwam ik een bruikbare tip tegen. Ben al dagen aan het zoeken (dwz sinds de dag dat ik deze telefoon ontving en in gebruik nam, donderdag jl dus).

Ik kwam op het volgende forum terecht (weet niet of ik dat mag melden anders halen jullie deze regel maar weg)
GoT - Categorieën

Daar kwam ik de volgende tekst tegen en ik citeer:

“Om Facebook uit je galerij te halen moet je bij Instellingen > Accounts en Sync > Facebook inside Xperia de sync-opties uitzetten.

Om de dingen die dan al in je galerij zitten er uit te halen moet je bij Instellingen > Toepassingen > Beheren > Alle > Galerij de optie Data Wissen eens proberen. Dan zou alles weg moeten zijn, en dan komt 't niet meer terug.”

Ik dacht niet schieten is altijd mis.
Heb voor de zekerheid alle foto's van mijzelf gekopieerd naar mijn pc en toen bovenstaande tip uitgevoerd, dus alle data gewist bij Galerij.
Tot mijn grote verbazing was alles wat ik weg wilde hebben weg en mijn eigen foto's ed staan er nog gewoon op/

Ik hoop dat anderen hieraan ook wat hebben dus vandaar dit stukje.

Groetjes van Simone

Rosita003

Rosita003

• Lid sinds 27 maart 2011
  • Berichten 242
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2012
  • 11:36

Ja klopt je moet bij het syncen van Facebook inside Xperia de foto's syncen uitzetten. Ik vind die facebookfuncties verder erg handig trouwens (Timescape)

Simone64

Simone64

• Lid sinds 10 juli 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2012
  • 16:32

Oh ja voor de rest ben ik erg blij met Facebook op de Xperia hoor alleen had ik geen zin om alle foto's die vrienden van mij op Facebook zetten op mijn mobiel ook te hebben staan. Gelukkig heb ik het kunnen oplossen.

judit

judit

• Lid sinds 19 december 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 19 december 2012
  • 16:25

Ik heb hetzelfde probleem met Fb foto's. Heb sync uitgezet. Echter, weet niet hoe ik die foto's moet verwijderen van mijn galerij. Ik heb Sony Experia Ray

Bewerkt (24 april 2013 16:02)
Gilles_Bonne

Gilles_Bonne

• Lid sinds 17 december 2012
  • Berichten 382
  • Reputatie 0
  • 19 december 2012
  • 16:46

judit;367261
Ik heb hetzelfde probleem met Fb foto's. Heb sync uitgezet. Echter, weet niet hoe ik die foto's moet verwijderen van mijn galerij. Ik heb Sony Experia Ray

Sinds wanneer slaat Facebook foto's op in je galerij. Daar heb ik nog nooit last van gehad en ik heb contacten foto sync aanstaan. Maar ik krijg alleen foto's in mijn contacten lijst.

Rosita003

Rosita003

• Berichten 242
  • Reputatie 0
  • 19 december 2012
  • 19:02

Gilles Bonné;367263
Sinds wanneer slaat Facebook foto's op in je galerij. Daar heb ik nog nooit last van gehad en ik heb contacten foto sync aanstaan. Maar ik krijg alleen foto's in mijn contacten lijst.

Dan gebruik jij waarschijnlijk geen Facebook in Xperia

Gilles_Bonne

Gilles_Bonne

• Lid sinds 17 december 2012
  • Berichten 382
  • Reputatie 0
  • 19 december 2012
  • 20:07

Rosita003;367299
Dan gebruik jij waarschijnlijk geen Facebook in Xperia

Ik heb ook geen xperia toestel maar heeft Sony dan een eigen facebook app op hun telefoons staan? Want anders lijkt het mij toch raar dat facebook foto's opslaat in je galerij. Tenzij je die foto's alleen ziet in de officiële Sony galerij.

judit

judit

• Lid sinds 19 december 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 19 december 2012
  • 21:27

Ja, maar is niet alleen met Sony Experia het geval. Zag dat het ook het geval was met Note2. Normaal gesproken kan ik alle foto's verwijderen van Galerij Experia, maar niet die van Facebook. Heeft op een gegeven zich in mijn Galerij genesteld en nu vind ik het niet zo'n probleem als het mijn eigen foto's betreft, maar alle foto's van vrienden (180) stuks wil ik absoluut niet! Het ververst ook steeds automatisch. Dat zal wellicht verleden tijd zijn nu ik sync heb uitgezet. Maar mijn vraag is: Help, hoe verwijder ik al die foto's uit mijn galerij!! Graag duidelijke stap-voor-stap uitleg, ben geen wizkid..

Rosita003

Rosita003

• Berichten 242
  • Reputatie 0
  • 20 december 2012
  • 00:41

Gilles Bonné;367327
Ik heb ook geen xperia toestel maar heeft Sony dan een eigen facebook app op hun telefoons staan? Want anders lijkt het mij toch raar dat facebook foto's opslaat in je galerij. Tenzij je die foto's alleen ziet in de officiële Sony galerij.

Sony heeft een soort eigen Facebook integratie/ sync zodat bv de verjaardagen van je vrienden, de foto's van je vrienden in je galerij komen te staan e.d. Deze dingen kun je afzonderlijk aan en uit zetten. Dit heet Facebook in Xperia. Maar volgens mij worden foto's niet opgeslagen in je galerij.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren