Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Obiku

Obiku

• Lid sinds 16 juni 2010
  • Berichten 344
  • Reputatie 0
  • 5 april 2012
  • 15:02

Aantal examplaren Sony Xperia S heeft schermproblemen bij hitte Androidworld

Bewerkt (24 april 2013 14:33)
roymeer

roymeer

• Lid sinds 23 december 2010
  • Berichten 225
  • Reputatie 0
  • 5 april 2012
  • 16:50

Ik vind het geluid van de externe speaker echt tegen vallen, alles staat op hard, maar ik moet als de tel op de speaker staat er goed me best doen om de andere te horen.

Samsung Note gek,
Note 2,3,4,4, de 5 en de 8.
Nu de Note 9

Shifty

Shifty

• Lid sinds 23 augustus 2010
  • Berichten 331
  • Reputatie 0
  • 6 april 2012
  • 12:57

roymeer;285408
Ik vind het geluid van de externe speaker echt tegen vallen, alles staat op hard, maar ik moet als de tel op de speaker staat er goed me best doen om de andere te horen.

Bij een gesprek valt het inderdaad erg tegen. Misschien omdat de speaker aan der achterkant zit? maar met muziek vind ik het toch wel goed gaan.

Obiku

Obiku

• Lid sinds 16 juni 2010
  • Berichten 344
  • Reputatie 0
  • 20 april 2012
  • 13:23

Ik heb de Xperia S nu een dagje binnen, als opvolger voor mn X10. Dankzij App Backup & Restore had ik gelukkig van al mn apk's een backup gemaakt, dus ik kon vrij snel alles weer installeren.

Tot nu toe ben ik niet teleurgesteld. De telefoon is een stuk sneller en soepeler in gebruik en de camera is echt stukken beter. Ook het externe volume is erop vooruit gegaan en er zijn enkele handige functies toegevoegd zoals bv de mogelijkheid tot het maken van het screenshot. De plek van de menuknop en de backknop zijn omgewisseld, maar dit went opvallend snel. Wel moet ik zeggen dat de “niet-hardware”-knoppen wel even wennen zijn. Zeker in het begin druk je wel eens per ongeluk op een banner onder in het scherm ipv op de knop. Een ding wat ik ook mis tov de oude X10 is de Power Saving-widget, maar op de market zijn hier wel alternatieven voor te vinden. Over de stock launcher kan ik weinig zeggen omdat ik meteen Zeam heb geinstalleerd, mijn favoriete launcher.

De levensduur van de batterij is nog steeds niet al te best, maar niet minder dan die van de X10. Met de nieuwe software-update (.73) schijnt het beter te zijn, maar deze is nog niet uit voor T-mobile.

Ik ben benieuwd of ik nog echte minpunten kan ontdekken, maar tot nu toe (na één dag gebruik) ben ik tevreden

Bewerkt (24 april 2013 14:40)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren