Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9

• OnePlus 6T

• Huawei Mate 20 Pro

• Samsung Galaxy S10

• Google Pixel 3 XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

KoenSieben

KoenSieben

• Lid sinds 10 juli 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2013
  • 09:07

Beste mensen,

Sinds de upgrade naar 4.1.2 kan ik nergens meer ontdekken hoe ik accounts kan verwijderen van de agenda app (standaard app). Ik kan nergens vinden hoe/waar dat moet. Wie kan me helpen?

Groeten, Koen

P.S. heb een Xperia P

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5954
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 10 juli 2013
  • 10:08

Standaard apps verschillen per toestel, daarom topic verplaatst naar Sony Xperia P

Wil je de gehele agenda verwijderen? Dan zit dit niet in de agenda app maar in de “accounts” van je android toestel, een niveau hoger zeg maar. Als je bijvoorbeeld je google calendar uit wilt schakelen ga je in je instellingen van je telefoon naar accounts -> google -> accounts (daar kun je kiezen welke onderdelen gesynchroniseerd moeten worden, waaronder je kalender).

als je je kalender wel wilt synchroniseren maar alleen niet wilt tonen in je kalender app dan is dit ergens een instelling binnen je calendar app. Bij mij is dat als ik in de agenda zit -> menu knop -> select calendars to display. Of dat bij jouw standaard kalender app ook zo is durf ik niet te zeggen.

KoenSieben

KoenSieben

• Lid sinds 10 juli 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 12 juli 2013
  • 09:18

nanders
Standaard apps verschillen per toestel, daarom topic verplaatst naar Sony Xperia P

Wil je de gehele agenda verwijderen? Dan zit dit niet in de agenda app maar in de “accounts” van je android toestel, een niveau hoger zeg maar. Als je bijvoorbeeld je google calendar uit wilt schakelen ga je in je instellingen van je telefoon naar accounts -> google -> accounts (daar kun je kiezen welke onderdelen gesynchroniseerd moeten worden, waaronder je kalender).

als je je kalender wel wilt synchroniseren maar alleen niet wilt tonen in je kalender app dan is dit ergens een instelling binnen je calendar app. Bij mij is dat als ik in de agenda zit -> menu knop -> select calendars to display. Of dat bij jouw standaard kalender app ook zo is durf ik niet te zeggen.

Nee, ik wil niet de gehele app verwijderen, ik wil een account verwijderen. Ik heb nu zowel een google calender als een hotmail calender in de app zitten. Het hotmail account moet er uit, alleen ik heb geen idee hoe en waar ik dat moet doen. Als ik in de app zelf zit, vind ik nergens een opties waar ik een account kan verwijderen.

nanders

nanders

• Berichten 5954
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 12 juli 2013
  • 12:19

ik bedoel ook niet de app verwijderen. Je hebt agenda's, en met de app lees je de agenda's in.

als je in het hoofdinstellingen menu onder accounts kijkt dan kun je zien welke accounts allemaal synchroniseren. Dan kies je je hotmail aan (bij mij outlook.com). Hier kun je afzonderlijk kiezen of je email, contacten of agenda wilt synchroniseren. Als je de agenda uitzet komt deze niet meer in je agenda app tevoorschijn.

KoenSieben

KoenSieben

• Lid sinds 10 juli 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2013
  • 11:20

nanders
ik bedoel ook niet de app verwijderen. Je hebt agenda's, en met de app lees je de agenda's in.

als je in het hoofdinstellingen menu onder accounts kijkt dan kun je zien welke accounts allemaal synchroniseren. Dan kies je je hotmail aan (bij mij outlook.com). Hier kun je afzonderlijk kiezen of je email, contacten of agenda wilt synchroniseren. Als je de agenda uitzet komt deze niet meer in je agenda app tevoorschijn.

Het lijkt er op dat dit heeft gewerkt. Dank je wel.

nanders

nanders

• Berichten 5954
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 19 juli 2013
  • 11:34

ah, fijn en bedankt voor het melden

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren