Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Google Pixel 3 XL

• Nokia 9 PureView

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

nightflyer73

nightflyer73

• Lid sinds 30 augustus 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2012
  • 13:06

Goede dag allemaal,
Dit is mijn eerste post op dit forum. Heb na een Samsung Galaxy S vorige week een Xperia P aangeschaft welke mij erg bevalt.

Aangezien ik nieuwsgierig was (als zovelen) wanneer ICS 4.0… op Xperia P wordt uitgebebracht heb ik Sony helpdesk gebeld. Volgens hun worden de eerste toestellen van Xperia P voorzien van update midden Oktober tot eind oktober.
Dit gebeurd op basis van S/I nummer en heeft niets te maken met welk land. Heeft puur met nummer volgorde te maken.

Helaas allemaal nog even wachten…………..

Groeten vanuit een zonnig Rotterdam

Bewerkt (24 april 2013 15:30)
acoster

acoster

• Lid sinds 20 september 2010
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2012
  • 21:47

Men is al bezig met de uitrol, gebruikers in India hebben hem bijvoorbeeld al gehad.
Dus dat hij op serienummer gaat geloof ik niet helemaal, staat ook op de officiële blog van Sony dat de beschikbaarheid van de update per land verschilt.

Ik had de vraag ook gesteld aan de helpdesk en kreeg ook door dat ze hem in oktober pas in Nederland verwachte., al hadden ze er zelf ook geen zicht op en konden ze het niet officieel bevestigen.

Anyway, helaas nog even wachten dus….

acoster

acoster

• Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2012
  • 21:50

Zie hier: http://blogs.sonymobile.com/products/2012/08/17/update-on-ice-cream-sandwich-android-4-0-software-upgrade-for-2012-xperia-smartphones/

acoster

acoster

• Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2012
  • 21:53

Antwoord die ik heb ontvangen:
“ Hartelijk dank voor uw E-mail aan Sony Xperia Support.

Met betrekking tot uw vraag delen wij het volgende mede:

Inderdaad zou er een update naar Android 4.0 voor het Xperia P verschijnen. Wanneer het voor u zou beschikbaar zijn, weten wij helaas ook nog niet. Wij zijn alleen de contactpersoon tussen Sony en zijn klanten en tot nu toe hebben wij van hun geen precies informatie erover ontvangen, wanneer het in Nederland zou verschijnen.

Ook als er vermeld wordt dat het vanaf deze week beschikbaar zou zijn, verschilt het toch van land tot land, omdat het onder anderen afhankelijk is van de provider en de regio.

Mijn persoonlijke inschatting is toch, dat October een realistisch tijdaanduiding mag zijn.”

Nazlive

Nazlive

• Lid sinds 26 februari 2011
  • Berichten 140
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2012
  • 22:57

Gewoon zelf flashen, je kan gewoon de originele rom flashen, niks aan het handje, en als je ‘t goed doet, is ’t zo gedaan!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren