Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Huawei P30 Pro

• Google Pixel 3 XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

xperiap

xperiap

• Lid sinds 07 juni 2012
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 17 juni 2012
  • 13:55

Hej, ik heb zojuist Gameboid aangeschaft om mijn lievelings spel erop te kunnen spelen: Robotech Macross Saga.
Maar hij crashed na 5 sec. speeltijd. Mario etc doet het wel maar dat vind ik saai.
Weet iemand een oplossing?

thnxxzzzz

Bewerkt (24 april 2013 15:02)
Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 17 juni 2012
  • 15:44

Ik heb geen ervaring met dat spel maar wat vaak wel wil helpen is een andere ROM van het spel op te zoeken en te proberen.

Groeten…

Bewerkt (24 april 2013 15:02)
xperiap

xperiap

• Lid sinds 07 juni 2012
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2012
  • 12:34

Kwabbernoot;311952
Ik heb geen ervaring met dat spel maar wat vaak wel wil helpen is een andere ROM van het spel op te zoeken en te proberen.

Groeten…
Heb ik al geprobeerd, maar na 10 sec. crashed die weer. Toch bedankt!
Weet jij nog andre GBA emulators??
Ik wil da spel zo graag spele is van vroeger

Bewerkt (24 april 2013 15:03)
Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2012
  • 20:51

In de markt staan verschillende emulators. Ik gebruik zelf ook Gameboid en normaal gesproken heb ik geen problemen. Ik heb het door jou genoemde spel nu geprobeerd op mijn Transformer en op mijn One-X maar op beide crashed hij op het moment dat ik net de eerste tegenstanders ontwijk. Vreemd.
Ik heb ook nog even de GBA emulator geprobeerd maar die crashed ook.
Ik kan je niet helpen, ben ik bang. Succes ermee.

Groeten…

PS: op de snesoid is wel een gelijksoortig spel te vinden: Super Dimension Fortress Macross: Scrambled Valkyrie.
SNES Macross - Scrambled Valkyrie - YouTube

Wellicht heb je daar iets aan? Doet mij trouwens sterk denken aan Gradius, één van mijn all time favo horizontal shooters.

Andere toppers vind ik trouwens Super Aleste (SNES ook bekend als Space Megaforce, vertical shooter. Damn, heb ik daar veel uren in weggespeeld) en in de markt Xelorians.

PPS: ik zie het nu pas maar hoezo aangeschaft? Gameboid is gratis op de Slide Me market.

Bewerkt (24 april 2013 15:03)
xperiap

xperiap

• Lid sinds 07 juni 2012
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2012
  • 19:19

Kwabbernoot;312531
In de markt staan verschillende emulators. Ik gebruik zelf ook Gameboid en normaal gesproken heb ik geen problemen. Ik heb het door jou genoemde spel nu geprobeerd op mijn Transformer en op mijn One-X maar op beide crashed hij op het moment dat ik net de eerste tegenstanders ontwijk. Vreemd.
Ik heb ook nog even de GBA emulator geprobeerd maar die crashed ook.
Ik kan je niet helpen, ben ik bang. Succes ermee.

Groeten…

PS: op de snesoid is wel een gelijksoortig spel te vinden: Super Dimension Fortress Macross: Scrambled Valkyrie.
SNES Macross - Scrambled Valkyrie - YouTube

Wellicht heb je daar iets aan? Doet mij trouwens sterk denken aan Gradius, één van mijn all time favo horizontal shooters.

Andere toppers vind ik trouwens Super Aleste (SNES ook bekend als Space Megaforce, vertical shooter. Damn, heb ik daar veel uren in weggespeeld) en in de markt Xelorians.

PPS: ik zie het nu pas maar hoezo aangeschaft? Gameboid is gratis op de Slide Me market.
Erg bedankt voor de moeite en je goede antwoord!
En YEUH! heb hem aan t werk gekregen met VGBA kost wel wat.

Bewerkt (24 april 2013 15:04)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren