Check de xda website.daar staan letterlijk alle vragen en antwoorden.
Je kan ook googlen
xperiap;310242het kon ook in een paar minuten als je naar www.XDA-DEVELOPERS.com was geweest en naar me geluisterd had
Hey, het is me toch gelukt om na 50 uur me phone te rooten. Echt ingewikkeld was het. Veel driver errors enz.
Maar nu wil ik een andere ROM, waar kan ik een lijst vinden en zijn alle roms geschikt voor alle android phones?
Een ROM is steeds voor een bepaald toestel. Installeer dus NOOIT een ROM voor een ander toestel!
HD2;310248
het kon ook in een paar minuten als je naar www.XDA-DEVELOPERS.com was geweest en naar me geluisterd had
z0rk;310395Ja dat heb ik hem verteld in mn vorige reactie dat je NIET zomaar een ROM kan installeren dat bestemd is voor een ander toestel.
Er is blijkbaar nog geen apart deel voor de Xperia P, alle roms hiervoor zitten samen met de Xperia S.
Xperia S Android Development - xda-developers
Hier is de link, maar download/installeer GEEN ROMs voor de Xperia S op uw telefoon, je kan in de thread naam zien of het voor P of S is. Ik zie tot nu toe maar een tweetal verschillende ROMs en kernels, dus veel is er nog niet voor uw telefoon.
HD2;310457maar ik kan tog herstellen via fastboot flash als mijn tel. het niet meer doet??
Ja dat heb ik hem verteld in mn vorige reactie dat je NIET zomaar een ROM kan installeren dat bestemd is voor een ander toestel.
even ter aanvulling;Zelfs niet van hetzelfde merk!
Welke ROM gebruiken jullie en waarom? Komt Jelly Bean ook naar de P?
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Maar nu wil ik een andere ROM, waar kan ik een lijst vinden en zijn alle roms geschikt voor alle android phones?