Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

sjanssen

sjanssen

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 september 2018
  • 11:47

Goedemorgen,

Een aantal maanden geleden over gestapt van een Samsung met Android 6 naar een Sony XA2 met Android 8.0.0. Herinneringen van de Google agenda bleven voorheen net zo lang staan tot ik ze zelf weg drukte. Nu op mijn nieuwe toestel met Android 8 komen de meldingen wel in mijn scherm, maar verdwijnen ook weer automatisch. Of de herinnering gaat soms helemaal niet af…  Best vervelend want zo ga ik dingen vergeten (misschien ben ik ook wel té afhankelijk van een agenda geworden ;-).

Stel er staan 3 herinneringen in mijn scherm. Een 4e komt er bij, dan verdwijnen de andere 3.
Soms kan ik een melding laten staan, en blijft deze zichtbaar elke keer als ik het toestel ontgrendel. Maar soms is de herinnering na 1x vergrendelen en ontgrendelen weer weg. Het gedraagt zich aspecifiek.

Herkent iemand dit probleem? En relevanter, iemand een idee hoe dit op te lossen is? Ik kom er in de instellingen niet uit, en ook online en op fora kom ik dit specifieke probleem niet tegen.

Thanks voor de reacties!

eavandijk

eavandijk

• Lid sinds 05 september 2018
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 5 september 2018
  • 14:26

Er zijn in Google Play notificatie managers te vinden. Sommigen zijn goedkoop, anderen zijn gratis! Die apps kunnen alle notificaties verzamelen zodat je ze later terug kunt lezen en jij ondertussen een opgeruimd scherm hebt.

Verstuurd vanaf mijn HTC One A9 met Tapatalk

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren