Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

KingOfTheHill

KingOfTheHill

• Lid sinds 10 augustus 2010
  • Berichten 49
  • Reputatie 0
  • 4 november 2010
  • 23:17

Aangezien ik hier nog geen topic over zag en de neerlandsche update nog altijd niet beschikbaar is… even een topicheb zelf wat vragen en misschien anderen ook wel, of heeft iemand anders wat nuttigs te meldne, so here we go.

-Hoe update je via de nordic way? Ik weet dat ie dan geroot moet zijn, maar hoe wijzig je je landcode?
-Wat zijn de verschillen? Timescape heeft geen hyves integratie, verder nog iets relevants?
-Kun je 2.1 weer rooten en de telefoon terug zetten op Nederlands en dan alsnog als ie er is de Nederlandse 2.1 terug zetten?
-Zijn er nog andere ‘risicos’? Werkt alles naar behoren op de Nordic 2.1?

Alvast bedankt!

Bewerkt (4 november 2010 23:17)
remco.k

remco.k

• Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 592
  • Reputatie 0
  • 4 november 2010
  • 23:24

Op je vragen terug te komen kan ik snel zijn enigste verschil wat tot nu toe hebben opgemerkt is idd de hyves….

Verder ziet de 2.1 update er goed uit via de nordic way… maar als je dit doet vervalt je garantie…

We zijn bezig met een flash om hem terug te zetten naar nl kpn .

Mijn advies wees nog even geduldig tot de update uit is ik vind het echt het wacgten waard

Bewerkt (4 november 2010 23:24)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 4 november 2010
  • 23:53

Je kan de landcode wijzigen door Root explorer op je telefoon te zetten, Je moet wel eerst je telefoon rooten dat doe je door deze applicatie op je tel te zetten

Hier staat de download link naar de .apk bestand die op je telefoon moet

xda-developers - View Single Post - Exploid One Click .apk Root (Latest v.1.08 30 Aug. 2010)

Je kan die applicatie openen door een file manager te installeren op je telefoon, Ik gebruik astro is gratis en gebruik het ook voor andere dingen.

Als je geroot heb kan je de stappen hier doen om de landcode te wijzigen en je kan hem erna gewoon aan de pc hangen en met de sony ericsson software updaten.

Debrand to Nordic Combined (B) Quick and update to 2.1 - xda-developers

Verder mist idd de hyves ja maar ik vind die timescape echt totaal waardeloos dus voor mij maakt dat niet uit, Ik gebruik gewoon hyves applicatie op de store en de verschillen zijn verder

Beetje andere uiterlijk
Wat meer applicaties
Toetsenbord iets anders ( Ik vind het alleen jammer dat de pijltjes weg zijn die vond ik wel handig)
Verder nog wat kleine veranderingen
De Software is gewoon al in het nederlands dus je zou hem niet terug hoeven te zetten, Op dit moment gaat het nog niet dacht ik maar dat zal vast binnenkort wel komen.

Je garantie vervalt wel als je dit doet maar ja zo snel zullen ze dat bij een reparatie centrum niet merken, Ze herstellen je toestel als die kapot is en je krijg hem weer terug.

Bewerkt (4 november 2010 23:53)
KingOfTheHill

KingOfTheHill

• Lid sinds 10 augustus 2010
  • Berichten 49
  • Reputatie 0
  • 5 november 2010
  • 15:22

Ik lees op die link dat t niet werkt bij mini pro, die ik heb. Ik dacht elders ook al gezien te hebben dat mensen met mini pro's m hadden omgezet naar nordic?

Bewerkt (5 november 2010 15:22)
the_radical

the_radical

• Lid sinds 23 mei 2010
  • Berichten 55
  • Reputatie 0
  • 5 november 2010
  • 21:05

Tja!!

Ik zit behoorlijk in dubio want het enige land waar het tot nu toe is uit gekomen is noorwegen en dat is een week geleden ,verder nog in geen enkel land dus ja.
Nu heb ik de root tool op mijn tel staan maar nog niet geinstaleerd….pfff
want ik begrijp de uit leg niet zo sorry voor dat noob denk ik!
In iedergeval wat moet ik doen wachten tot zondag 24:00 tot het volgend land ermee komt of rooten????

Pff

Bewerkt (5 november 2010 21:05)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 5 november 2010
  • 21:21

Het leuke is op de office site staat dus wel al dat die beschikbaar is, Maar ik kan niet snappen wat je aan de uitleg niet snapt het is zo simpel een kind kan de was doen.

Root applicatie installeren en laten je telefoon laten rooten, Dan download je via google root explorer zet je op je telefoon en pas je zoals hier al paar keer is gezegd de land code aan via de root explorer.

Bewerkt (5 november 2010 21:21)
obnoxious67

obnoxious67

• Lid sinds 24 april 2010
  • Berichten 309
  • Reputatie 0
  • 5 november 2010
  • 22:56

op de uitleg in die link staat dat je in 2 regels de code moet aanpassen, maar bij mij staat er maar 1 regel met 8 cijfers, niet dat ik haast heb, want ik moet eerst nog een pc vinden met dat stink windows of een mac, omdat SE Linux niet snapt, hebben ze daar ook maar geen SEUS of PC Companion voor gemaakt.

Bewerkt (5 november 2010 22:56)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 6 november 2010
  • 13:04

obnoxious67;55561
op de uitleg in die link staat dat je in 2 regels de code moet aanpassen, maar bij mij staat er maar 1 regel met 8 cijfers, niet dat ik haast heb, want ik moet eerst nog een pc vinden met dat stink windows of een mac, omdat SE Linux niet snapt, hebben ze daar ook maar geen SEUS of PC Companion voor gemaakt.

Jij zit waarschijnlijk in het verkeerde bestand zit je wel in system folder ?.

Nee niks stink windows ze hebben alleen niks voor stink linux gemaakt en dat is niet erg, Ja ze hebben het ook niet voor de mac maar ja daar zou je ook een virtual machine met xp bijv kunnen draaien.

Lang leven Windows en Apple :p

Bewerkt (6 november 2010 13:04)
the_radical

the_radical

• Lid sinds 23 mei 2010
  • Berichten 55
  • Reputatie 0
  • 6 november 2010
  • 15:53

HiYa..

Ik heb mijn x10 geroot en 2 files aan gepast…maar ik dan regel nergens vinden..

With the Nordic Combined (B) numbers which is:

Code:
X10i CUST-NBC GENERIC 1234-8465
Save & Exit.

Zit dat ook in system/default.prop of ergens anders ???

Of moet nog meer dingen installeren na rooten en regels aanpassen???

Gr,
The radical

Bewerkt (6 november 2010 15:53)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 6 november 2010
  • 16:49

Die 2 regels die staan in het bestand system/default.prop het is als het goed is de 1ste regel en de 3de ongeveer, Jou nummer zal wel iets anders zijn 1234-8746 als voorbeeld maar verder moet je die 2 regels aan passen en dan ben je klaar.

Bewerkt (6 november 2010 16:49)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren