Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ReneDroid

ReneDroid

• Lid sinds 17 mei 2010
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 3 december 2010
  • 16:57

Ik heb inmiddels eea verder getest en mijn X10 herstart bij veel mobiel dataverkeer. Als ik op wifi overschakel lijkt het herstarten bij mij niet op te treden. Dit heeft verder niets met gebruikersinstellingen te maken, ik heb de X10 namelijk GEHEEL opnieuw geinstalleerd, daarna alleen mijn google account ingevuld en als ik flink de google-latitude gebruik met in/uitzoomen etc. dan herstart ie binnen enkele minuten.

Hij is nu ter reparatie weggebracht, ben benieuwd.

Bewerkt (3 december 2010 16:57)
ReneDroid

ReneDroid

• Lid sinds 17 mei 2010
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 4 december 2010
  • 11:52

olafski;64625
Ik hoor dit verhaal vaker. Een vriend van mij had het ook, twee keer weggebracht naar KPN.

En was het probleem daarna verholpen? Zo ja, weet je wat er kapot was?

Bewerkt (4 december 2010 11:52)
olafski

olafski

• Lid sinds 02 juli 2010
  • Berichten 408
  • Reputatie 0
  • 4 december 2010
  • 14:51

Even afkloppen, maar sindsdien heeft hij geen problemen. Ik weet niet wat het probleem was.

Bewerkt (4 december 2010 14:51)
Prouden

Prouden

• Lid sinds 27 november 2010
  • Berichten 564
  • Reputatie 0
  • 5 december 2010
  • 23:11

nooit last van gehad

Bewerkt (5 december 2010 23:11)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 6 december 2010
  • 19:03

sokrates;51227
Nee, het helpt allemaal niks. Ik ben er nu al een maand zoet mee, en ik voorspel dat ook de poster van deze draad een groot probleem heeft. Sommige toestellen zijn gewoon erg slecht en onbetrouwbaar. Dat lees je overigens ook op andere fora, waar dit probleem vaker opduikt. Die van mij deed het een paar weken goed, en toen begon het gedonder.

En dan nog de combinatie met T-mobile (geen verbinding, de slechtste klantenservice ter wereld) —-> dodelijk!

Nee, ik raad iedereen sterk af om dit toestel te kopen, en al helemaal niet bij deze provider!

Volgende keer een iPhone gvd…

Er is helemaal niks mis met dit toestel er kunnen altijd een paar foute tussen zitten, Het enige is de batterij duur maar daar hebben zowat alle smartphones last van.

Bewerkt (6 december 2010 19:03)
Chida

Chida

• Lid sinds 30 oktober 2010
  • Berichten 614
  • Reputatie 0
  • 6 december 2010
  • 20:25

sokrates;51227
Nee, het helpt allemaal niks. Ik ben er nu al een maand zoet mee, en ik voorspel dat ook de poster van deze draad een groot probleem heeft. Sommige toestellen zijn gewoon erg slecht en onbetrouwbaar. Dat lees je overigens ook op andere fora, waar dit probleem vaker opduikt. Die van mij deed het een paar weken goed, en toen begon het gedonder.

En dan nog de combinatie met T-mobile (geen verbinding, de slechtste klantenservice ter wereld) —-> dodelijk!

Nee, ik raad iedereen sterk af om dit toestel te kopen, en al helemaal niet bij deze provider!

Volgende keer een iPhone gvd…

Vergeleken met de iPhone 4 van mijn neef en mijn super mooie x10 vind ik mijn x10 beter. Ondanks dat ik geen Multi touch heb, wist zelf ook niet eens eerst wat het was. Als je eenmaal Android gebruikt zul je nooit iOs gebruiken. In Android heb je meer mogelijkheden qua instellingen en widgets. Op je iPhone een homescreen met al je apps.

En je vind Sony Ericsson slecht, dan ben je naar mijn mening gewoon niet goed. Ze hebben me altijd een goed toestel geleverd die jaren lang is bleven werken!! En vooral de service die ze geven bij hun producten is ontzettend goed.

Maar ik ben het alleen eens om een iPhone te kopen als je echt voor apps een smartphone koopt. Maar als je een computer wilt besturen met je telefoon raad ik je toch om Android te nemen.

Bewerkt (6 december 2010 20:25)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren