Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Obiku

Obiku

• Lid sinds 16 juni 2010
  • Berichten 344
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2010
  • 21:00

Ik ben wel eens benieuwd wat de X10 gebruikers hier van hun toestel vinden qua prestaties, performance, etc etc (afgezien van het lange wachten op android 2.1)

Ik heb mijn toestel sinds april en ben eigenlijk nog steeds dik tevreden. Ik zie bij commentaren op de market vaak staan dat veel gebruikers van andere toestellen last hebben van fc's (forced closes). Ik heb softwarematig eigenlijk zelden problemen en de performance is ook prima. De batterijduur vind ik nog steeds niet om over naar huis te sturen, maar ik hou het er zeker een dag mee vol.

Grootste voordelen in mijn ogen:
- telefoon draait vrij stabiel en snel
- weinig problemen met apps
- toestel is fraai vormgegeven
- bijgeleverde materiaal (lader/USB-kabel, koptelefoon, 8 Gig geheugenkaart) voldoen prima

Grootste nadelen:
- het lage geluidsvolume
- batterijduur kon beter, maar ik heb goeie hoop dat dit met 2.1 verbetert
- standaardtoetsenbord is niet om over naar huis te schrijven
- de update naar 2.1 laat erg lang op zich wachten

Bewerkt (24 oktober 2010 21:00)
remco.k

remco.k

• Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 592
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2010
  • 21:02

obiku ik heb de zelfde voor en tegens hopelijk komt de update morgen maar wie weet door de verbeteringen die weer worden gegeven vind ik het toestel alleen nog maar leuker en mooier worden…. ps. het desing van het toestel is ook nog eens top en hij is val bestendig

Bewerkt (24 oktober 2010 21:02)
Zedonite

Zedonite

• Lid sinds 12 juli 2009
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2010
  • 00:33

+ Design
+ Camera
+ Snelheid

- SE standaard apps.
- Lockscreen (Wordt beter in 2.1)
- Lang wachten op 2.1 (voor Angry Birds, Launcherpro, Whatsapp etc.)

Snelheid is goed, vergeleken met m'n oude HTC Magic. Al kon je daarop flashen met roms wat je maar wil.
Batterijduur is prima en laag volume heb ik ook geen last van.

Bewerkt (26 oktober 2010 00:33)
ddaemen

ddaemen

• Lid sinds 11 juli 2010
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2010
  • 15:53

Same as Obikumaar ik moet zeggen dat de batterijduur wel goed is (3 dagen). Verder vindt ik GEEN ENKEL onscreen keyboard goed. aangezien dit mijn eerste touchscreen phone is kan ik maar niet wennen aan het onscreen keyboard. ik heb liever fysieke toetsen, wijze les voor de volgende keer…

Bewerkt (26 oktober 2010 15:53)
Sosse

Sosse

• Lid sinds 19 oktober 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2010
  • 16:22

Mijn vriendin heeft ook de X10 en is er zeer over te spreken. Gisteren heeft ze een update geïnstalleerd (Nee, weet zo uit het hoofd niet welke versie) en haar batterijduur is nu stukken beter.

Wel heb ik er toch een vraag over. Heeft de X10 een sensor die het beeldscherm uitschakeld wanneer de telefoon tegen het hoofd wordt gehouden?

Verder ben ikzelf ook zeer te spreken over het design en het scherm vindt ik ook top. Daarnaast de is de snelheid ook top. Het is dat ik nu een appeltje heb anders was dit zeker ook mijn keuze geweest.

Bewerkt (26 oktober 2010 16:22)
albertbolink

albertbolink

• Lid sinds 27 augustus 2010
  • Berichten 181
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2010
  • 17:08

Ik ben over mijn enkele dagen geleden aanschafte toestel ook wel tevreden , vooral de navigatie ben ik tevreden over maar het geluid bij de aanwijzigingen is ronduit zacht. Radio staat zelfs uit tijdens navigatie en ik overweeg ook een externe luidspreker erop te zetten. Voor het maken van de foto's ben ik ook best tevreden 463 , dus al met al toppie. EN: dankzij dit forum al een paar kleine dingen kunnen oplossen.

Bewerkt (26 oktober 2010 17:08)
calibra

calibra

• Lid sinds 04 augustus 2010
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2010
  • 18:18

toen ik het toestel voor het eerst in mijn handen had voelde je meteen dat het een degelijk gebouwd toestel is.
+ punten:
groot en duidelijk scherm.
mooi disign
snelheid is goed
de batterij houd het bij mij 3 a 4 dagen uit.
- punten:
geluidsvolume veel te stil( terwijl het luisteren naar muziek met de oortjes wel goed is)
heel af en toe heeft het toestel een paar seconden bedenktijd nodig om een gewenste taak uit te voeren

Bewerkt (26 oktober 2010 18:18)
Obiku

Obiku

• Lid sinds 16 juni 2010
  • Berichten 344
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2010
  • 19:06

@ddaemen: heb je Swiftkey geprobeerd? Dat gebruik ik nu en het is stukken beter dan het standaardtoetsenbord. Wel een betaalde app, maar in mijn ogen het bedrag meer dan waard en volgens mij is er wel een probeerversie. De voorspellende functie is ook een stuk beter dan het standaard toetsenbord

@ Sosse: dat van die sensor zou wel eens kunnen kloppen ja

Wel opmerkelijk dat de meeste mensen makkelijk 3 dagen met hun batterij kunnen, terwijl die van mij het ongeveer max 15-30 uur uitzingt.

Bewerkt (26 oktober 2010 19:06)
ddaemen

ddaemen

• Lid sinds 11 juli 2010
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2010
  • 20:14

Vergeet niet dat bij mij alles uit staat: 3G, GPRS, WIFI, automatisch draaien scherm, GPS, scherm op 50%

Bewerkt (26 oktober 2010 20:14)
Obiku

Obiku

• Lid sinds 16 juni 2010
  • Berichten 344
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2010
  • 20:26

Ik denk dat 3G bij mij dan ook de grootste energieslurper is (ondanks Juice Defender). Als ik via APNDroid mijn internet uitzet, gaat mn batterij ook probleemloos een paar dagen mee. GPS en Wifi heb ik eigenlijk zelden aan.

Bewerkt (26 oktober 2010 20:26)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren