Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Obiku

Obiku

• Lid sinds 16 juni 2010
  • Berichten 344
  • Reputatie 0
  • 14 oktober 2010
  • 07:59

Ware het niet dat de X10 nog op 1.6 draait

Bewerkt (14 oktober 2010 07:59)
Scooby

Scooby

• Lid sinds 05 augustus 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 14 oktober 2010
  • 09:30

Marvin;46955
Updates, ddaemen, updates. Dat is wat anders dan reclame. Google is langzamerhand de huidige market applicatie aan het vervangen door een nieuwe, dat gebeurt zonder dat je er om vraagt. De nieuwe market download zelf updates, ook zonder dat je er om vraagt. Zie o.a. AndroidPlanet

Anyway, reclame? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Aangezien het gene wat geïnstalleerd wordt niet in de lijst komt te staan kan ik je niet zeggen hoe het heet etc (zonder titel immers).
Door op één van de installaties te klikken kreeg ik een pagina zonder navigatie voor mijn neus met engelse reclame.

Bewerkt (14 oktober 2010 09:30)
Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 14 oktober 2010
  • 10:17

Obiku;47059
Ware het niet dat de X10 nog op 1.6 draait/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Lees het artikel op androidplanet en lees ook de commentaren er onder: een tweetal X10 gebruikers melden al dat ze de nieuwe market hebben. Met auto-updates dus. Alle telefoons krijgen uiteindelijk ook allemaal de market update (zie o.a. Android Developers Blog: Android Market New Country Roll-out Details).

Bewerkt (14 oktober 2010 10:17)
Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 14 oktober 2010
  • 10:29

Scooby;47077
Aangezien het gene wat geïnstalleerd wordt niet in de lijst komt te staan kan ik je niet zeggen hoe het heet etc (zonder titel immers).
Door op één van de installaties te klikken kreeg ik een pagina zonder navigatie voor mijn neus met engelse reclame.
Als je de market client opstart, dan zijn de applicaties die je onder “Download” te zien krijgt gesorteerd op installatie / update volgorde; de nieuwste downloads staan bovenaan. Als je toevallig AppBrain geïnstalleerd hebt staan kan je dezelfde lijst krijgen met daarbij zelfs bij iedere download hoe lang geleden dat is geweest. Dat kan je dan correleren met de tijd waarop je die “vreemde” downloads hebt gezien.

Zie je daar iets vreemds bij staan?

Bewerkt (14 oktober 2010 10:29)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren