Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

0ViP0

0ViP0

• Lid sinds 11 juni 2010
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2010
  • 14:51

afgelopen donderdag was ik na werktijd de auto ingestapt om richting a'dam te rijden. ik heb geen tomtom dus mijn enige mogelijkheid was google maps. google maps was nog niet eens aan of mijn toestel viel uit :cry: nou ik d8 dat dat wel 1 xtje kon maar na 20 x te hebben geprobeerd om dat ding aan de praat te krijgen heb ik het opgegeven, maar het mooiste eraan is nu valt ie niet alleen uit als ik google maps wil gebruiken maar gwoon de hele tijd door ik word er gek van is dit een software fout of hardware fout????? kan iemand mij aub helpen???

mvg

0ViP0

Bewerkt (10 oktober 2010 14:51)
ClaudiaBliss

ClaudiaBliss

• Lid sinds 24 januari 2010
  • Berichten 470
  • Reputatie 0
  • AdminAdmin
  • 10 oktober 2010
  • 14:56

Wat voor een toestel heb je en heb je sinds kort nieuwe apps geïnstalleerd? Heb je al een hard reset geprobeerd?

Sent from my Nexus One using Tapatalk

Bewerkt (10 oktober 2010 14:56)

Android World Domination

0ViP0

0ViP0

• Lid sinds 11 juni 2010
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2010
  • 15:01

het is een se xperia x10 en ja ik installeer en verwijder constant apps maar heb niet iets geinstalleerd wat met mijn instellingen zou moeten sollen. en nee heb nog geen hard reset geprobeerd maar als ik dat doe ben ik toch al mijn apps, contacten, instellingen enz kwijt of vergis ik mij en niet ???

Bewerkt (10 oktober 2010 15:01)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2010
  • 16:02

Haal het programma aLogcat eens uit de market en installer het (is gratis) aLogcat - Logcat Application - Android app on AppBrain

Als je toestel nu weer uitvalt start hem dan weer op en open de logcat, je kunt filteren of verschillende fouten en filter eens op “fatal” zit in de menu instellingen van die app.
Krijg je een blanko log, filter dan eens eentje lager.
Plaats als je wil die log eens hier…ben benieuwd.

Bewerkt (10 oktober 2010 16:02)

Samsung Galaxy S8+

Obiku

Obiku

• Lid sinds 16 juni 2010
  • Berichten 344
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2010
  • 08:55

Je kan met de backup & restore applicatie een backup maken van al je contacten, smsjes, etc.
Zit de batterij niet gewoon los ofzo? Is je toestel misschien een keer hard gevallen?

Bewerkt (11 oktober 2010 08:55)
olafski

olafski

• Lid sinds 02 juli 2010
  • Berichten 408
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2010
  • 09:24

Een vriend van mij heeft hetzelfde gehad. Nieuw simmetje van de KPN geprobeerd, maar dat was het niet. Hij heeft hem nu laten opsturen. Fabrieksfoutje? Symptoom is hetzelfde, maar het hoeft natuurlijk niet hetzelfde te zijn.

Bewerkt (11 oktober 2010 09:24)
0ViP0

0ViP0

• Lid sinds 11 juni 2010
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2010
  • 20:21

@ AVS: ik heb geprobeerd wat je hebt gezegd ik krijg geen log te zien als ik filter op fatal maar ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld met filter eentje lager als ik niks te zien krijg zou je mij wat meer uitleg kunnen geven.

@ Obiku: ik heb een backup gemaakt en alles weer opnieuw geinstalleerd alleen het lelijke is hij doet het nog steeds hij valt nog steeds uit ja hij is wel een keer gevallen maar niet zo hard dat je zou zeggen dat het aan het hardware ligt een nicht van mij heeft precies hetzelfde en zij heeft hem net een maand en de tel is nog niet gevallen dus???

Bewerkt (11 oktober 2010 20:21)
Bigm2007

Bigm2007

• Lid sinds 14 september 2010
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2010
  • 22:02

Hoi ik heb ook regelmatig dat hij uitgaat, of zichzelf restart.
Ik heb van ellende al me pincode er af gehaald dan start hij in ieder geval weer op.
Ik hoop eigenlijk dat dat een nieuwe android versie zal gaan helpen.

als iemand dit heeft verholpen hoor ik het graag.

:confused:

Bewerkt (11 oktober 2010 22:02)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 12 oktober 2010
  • 07:58

0ViP0;46437
@ AVS: ik heb geprobeerd wat je hebt gezegd ik krijg geen log te zien als ik filter op fatal maar ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld met filter eentje lager als ik niks te zien krijg zou je mij wat meer uitleg kunnen geven.

@ Obiku: ik heb een backup gemaakt en alles weer opnieuw geinstalleerd alleen het lelijke is hij doet het nog steeds hij valt nog steeds uit ja hij is wel een keer gevallen maar niet zo hard dat je zou zeggen dat het aan het hardware ligt een nicht van mij heeft precies hetzelfde en zij heeft hem net een maand en de tel is nog niet gevallen dus???

Even voor de duidelijkheid van de situatie…..je toestel heeft het wel altijd goed gedaan in het begin ?
Dit is puur iets wat de laatste tijd/kortgeleden is opgetreden ?

In aLogcat druk je op menu / preferences / Level
Vanuit daar kun je verschillende gradaties in foutweergave aanzetten.
Fatal gaf dus geen logfile ? maar had je het ook op bovenstaande plek ingestelt ?

Ik kon het in je berichten hierboven even niet zo snel vinden, maar heb je geprobeerd om je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen ?
Als dit probleem veroorzaakt wordt door geinstalleerde software of een corrupt bestand enzo dan zou je het met een factory reset moeten kunnen oplossen…

Bewerkt (12 oktober 2010 07:58)

Samsung Galaxy S8+

0ViP0

0ViP0

• Lid sinds 11 juni 2010
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 12 oktober 2010
  • 10:20

ja klopt mijn toestel heeft het in het begin altijd goed gedaan ook nadat hij gevallen was daar ligt het probleem niet. het is 2 weken geleden ofzo begonnen en begin me er nu echt aan te irriteren.

ja ik had het op die plek ingesteld maar niks te zien en het lijkt alleen te gebeuren wanneer ik meerdere apps tegelijk draai maar als ik de navi van het toestel gebruik valt ie direct uit ik ga vandaag naar t-mobile om te vragen wat ze kunnen doen voor mij want ik word een beetje gek ervan.

ik heb een factory reset gedaan door er weer nieuwe software te installeren was alles kwijt en alles is nu weer standaard op me mob maar hij wil nog steeds niet meewerken

Bewerkt (12 oktober 2010 10:20)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren