Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Miichiel

Miichiel

• Lid sinds 12 april 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 23 september 2010
  • 13:35

Neeeeeeee !!!!

Ik lees zojuist op Engadget dat SE de update naar 2.1 gaat uitstellen naar eind oktober.
De reden is dat ze nog ‘enkele’ weken nodig hebben om de update klaar te maken voor uitrol.
Het bericht staat ook nog eens bevestigd op het Product Blog van SonyEricsson
Ik begon al enigzins te twijfelen de laatste tijd, maar nu weet ik het zeker…..

Mijn volgende Android toestel wordt GEEN SonyEricsson.

Miichiel.

Bewerkt (23 september 2010 13:35)
olafski

olafski

• Lid sinds 02 juli 2010
  • Berichten 408
  • Reputatie 0
  • 23 september 2010
  • 13:55

Ik sluit me er bij aan. Niet zo zeer om het toestel, maar de gehele ‘i shit on my customers’ houding van SE. De x10 noemden ze het vlaggenschip, maar ondertussen zitten we nog steeds op 1.6, geen accessoires, helemaal geen multi-touch (ondanks dat dit in de eerste reclameuitingen wel werd verteld), de 2.1 zal niet de 16m kleuren krijgen zoals normaal in 2.1 wel zit en dan nu opeens weer uitstel van de lang verwachte 2.1. Ik dacht zelfs als verrassing dat de update heel misschien wel eens 2.2 zou worden. Maar ook dat niet!
Nee, voor mij nooit een SE meer. SE neemt zich zelf ook niet serieus, alle concurenten zitten op 2.2 en dan kom je met je vlaggeschip NU met 2.1 en die stel je dan ook nog eens uit. Als bedrijf neem je dan toch jezelf ook niet serieus?! Zo mis je de boot toch met je concurenten? Ik zou een batterij extra mensen aannemen en zórgen dat de deadline gehaald werd. En om nog serieus genomen te worden op de markt, gelijk 2.2 er achteraan flikkeren. Dan zullen de mensen misschien nog zeggen ‘gelukkig kwam ze na 2.1 wel snel met 2.2 en hebben ze die inhaalslag gemaakt’. Maar nee hoor. Dag SE, succes met je MP3 spelers of wat dan ook, maar qua Android phones zijn jullie 0 !

Bewerkt (23 september 2010 13:55)
remco.k

remco.k

• Lid sinds 01 augustus 2010
  • Berichten 592
  • Reputatie 0
  • 23 september 2010
  • 14:50

nou jongen sony heeft er werkelijk een potje van gemaakt het word tijd dat we onze ongenoegen ook mee uitspreken..
hier is een link van een website waarin de uitstel bevestigs staat en heel veel schreeuwende kwade klanten hierbij….
Ik vind dat ze de mensen van xda de gevraagde crack moeten geven en denk dat zij het veel sneller en beter voor elkaar kunnen krijgen… dan hoeven we niet te wachten op de sloomheid van sony
Update on Updates | Product Launch Blog

Bewerkt (23 september 2010 14:50)
olafski

olafski

• Lid sinds 02 juli 2010
  • Berichten 408
  • Reputatie 0
  • 23 september 2010
  • 15:17

Ik had vanochtend al op die link gekeken. En binnen no-time stond die blog al vol en was zelfs soms onbereikbaar. Het mooie is dat het twitteraccount Sonyericssonnl ook zijn kop in het zand steekt. Ik volg hem al een paar weken en op de makkelijke vragen, krijg je zo een antwoord. Op vragen over accessoires en updates, krijg je niks. Vanochtend ook op dat account de delay aangekondigd, maar elke opmerking er over, blijft weer onbeantwoordt! Nee, ik heb het wel gehad. Erg mooie telefoon maar als de service k*t is, dan zeg ik ook toedeldoki. Ik kan in een restaurant nog zo lekker eten, als de bediening slecht is, zie je mij ook niet meer.

Bewerkt (23 september 2010 15:17)
Obiku

Obiku

• Lid sinds 16 juni 2010
  • Berichten 344
  • Reputatie 0
  • 23 september 2010
  • 15:43

Ik vind het allemaal wat huilie huilie om niks.. Goed, ik snap dat sommige mensen het liefst het ‘nieuwste van het nieuwste’ willen hebben, zodat ze op het schoolplein indruk kunnen maken op hun tech-vriendjes, maar zoals ik al eerder op dit forum heb aangegeven heeft nog niemand mij kunnen overtuigen van de voordelen van 2.1 boven 1.6. Bovendien heb ik liever dat SE een goed werkende update uitrolt, dan eentje die nog vol met bugs zit.

Op mijn PC heb ik nog steeds Windows XP staan en dat werkt prima, ondanks dat sommige andere gebruikers al ‘upgrades’ hebben gehad naar Vista en Windows 7. Is mijn gebruikerservaring er slechter om? Nee, totaal niet. Zo is ook de X10 nog steeds een fraai vormgegeven toestel, met een prima scherm, en eigenlijk alle mogelijkheden die je van een moderne smartphone mag verwachten.

Het enige bedenkelijke in dit verhaal is de gebrekkige communicatie, en het feit dat SE zichzelf deadlines heeft gesteld die achteraf niet haalbaar bleken.

Bewerkt (23 september 2010 15:43)
eboo

eboo

• Lid sinds 14 juli 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • 24 september 2010
  • 11:47

Ik heb verder helemaal geen verstand van al die updates, maar kan me in Obiku's verhaal heel goed vinden.

Bewerkt (24 september 2010 11:47)
olafski

olafski

• Lid sinds 02 juli 2010
  • Berichten 408
  • Reputatie 0
  • 27 september 2010
  • 10:10

Gedeeltelijk mee eens. Tuurlijk werkt het nu goed. Geen probleem. Maar los daarvan vind ik dat een bedrijf zijn beloftes moet waarmaken. Versie 1.6 is een oude versie en het is logisch dat als er nieuwere versies zijn, je als fabrikant mee moet om te blijven concureren. In 2.1 zitten een aantal zaken, zoals native Exchange ondersteuning, waar men op zit te wachten. Als je nu zover achter loopt, 2.2 is er al sinds het begin van het jaar, en dan vervolgens ook nog niet de nieuwste versie vertraagd, dan houd je je gebruikers een beetje aan het lijntje. Dat je in Mei de aankondiging doet dat je 2.1 gaat uitbrengen, terwijl 2.2 er al is, en vervolgens never nooit niet je klanten maar enigzins verteld waarom er voor 2.1 is gekozen en het daarna ook stil vanuit SE, dan krijg je als klant toch het idee dat je niet serieus genomen wordt. Klinkt op de ouderwetse instelling dat als je eenmaal klant bent en men heeft je geld binnen, dat je dan kan verrekken.

Bewerkt (27 september 2010 10:10)
Obiku

Obiku

• Lid sinds 16 juni 2010
  • Berichten 344
  • Reputatie 0
  • 27 september 2010
  • 10:42

Je zou eens moeten weten hoeveel (IT-)projecten te laat en over budget worden afgeleverd, de uitrol van 2.1 voor de X10 is hier niet een uitzondering op. Ik denk niet dat het zo zeer ‘minachting van de klant’ is, maar meer pech/onkunde. Neemt niet weg dat enkele concurrenten van SE het beter doen wat betreft updates, en dit soort dingen is zeker niet goed voor je naam in het wereldje. Maar sommige mensen doen alsof de wereld vergaat en hun telefoon ineens niks meer waard is, dat is natuurlijk onzin.

Bewerkt (27 september 2010 10:42)
2magic

2magic

• Lid sinds 06 augustus 2009
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 27 september 2010
  • 12:38

Ben benieuwd:cry:

Sony Ericsson Xperia

Bewerkt (27 september 2010 12:38)
olafski

olafski

• Lid sinds 02 juli 2010
  • Berichten 408
  • Reputatie 0
  • 27 september 2010
  • 16:56

Wees gerust, zoals je aan de url kan zien is dat bericht van 5 mei 2010. Daarna en op Twitter is eind q3 aangekondigd. Tot vorige week toen het opeens eind Oktober werd.

Bewerkt (27 september 2010 16:56)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren