Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Paulito

Paulito

• Lid sinds 14 november 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 14 november 2010
  • 17:10

mensen help ik heb alles geprobeert om de nieuwe update (2.1) te installeren maar hij stopt elke keer bij het gedeelte dat ik mijn telefoon moet uitschakelen en opnieuw aan sluiten?
snap er niks meer van heb alle stappen nauwkeurig na gelopen! wie kan mij helpen…kan het met de provider te maken hebben ofzo?
LaterzZz…

Bewerkt (14 november 2010 17:10)
Paulito

Paulito

• Lid sinds 14 november 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 14 november 2010
  • 17:27

x10 update

mensen help ik heb alles geprobeert om de nieuwe update (2.1) te installeren maar hij stopt elke keer bij het gedeelte dat ik mijn telefoon moet uitschakelen en opnieuw aan sluiten?
snap er niks meer van heb alle stappen nauwkeurig na gelopen! wie kan mij helpen…kan het met de provider te maken hebben ofzo?
LaterzZz…

Bewerkt (14 november 2010 17:27)
discoo

discoo

• Lid sinds 09 november 2010
  • Berichten 94
  • Reputatie 0
  • 14 november 2010
  • 22:09

hee al me apps zijn weg naa de update heb k ietys fout gedaan??

Bewerkt (14 november 2010 22:09)
Ekko

Ekko

• Lid sinds 22 januari 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 14 november 2010
  • 23:53

Paulito;58978
LaterzZz…

Heb je wel de “terug” knop ingedrukt gehouden bij het opnieuw aansluiten op de PC?

Ben zelf overigens niet succesvol geweest met het installeren van de update op de X10 van mn pa. Hij geeft helemaal aan het eind ineens de melding dat de update mislukt is…
Kan het dan opnieuw proberen of afsluiten. Opnieuw proberen geeft zelfde error weer….
Nu doet de telefoon het dus niet meer/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" />
Mijn pa gaat er morgen mee naar de winkel, hopelijk kunnen ze hem daar helpen.

Bewerkt (14 november 2010 23:53)
Obiku

Obiku

• Lid sinds 16 juni 2010
  • Berichten 344
  • Reputatie 0
  • 15 november 2010
  • 08:42

discoo;59098
hee al me apps zijn weg naa de update heb k ietys fout gedaan??

Je moet met ‘backup and restore’ je app-instellingen terugzetten, dan kan je ze één voor één weer downloaden (je hebt toch wel een backup gemaakt hoop ik)

Bewerkt (15 november 2010 08:42)
Obiku

Obiku

• Lid sinds 16 juni 2010
  • Berichten 344
  • Reputatie 0
  • 15 november 2010
  • 08:44

Paulito;58978
LaterzZz…

Bij mij ging het ook een paar keer mis. Eén van de stappen is dat je de USB-kabel los moet maken voordat je je telefoon uitzet en opnieuw aansluit. Je moet hem echter ook uit je PC trekken. Ik snap niet dat dit wat uitmaakt, maar pas nadat ik dit had gedaan (en later dus weer opnieuw had aangesloten) werkte het. Misschien werkt het ook voor jou.

Bewerkt (15 november 2010 08:44)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren