Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

stekman

stekman

• Lid sinds 06 oktober 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2010
  • 07:58

helaas, ik heb geen taskkiller draaien maar hij was vanochtend weer dood. Moest hen 2 keer herstarten en een keer vliegtuigmodus om weer verbinding te krijgen.

Het is mijn allermooiste toestel ooit maar qua verbindingen ook mijn allerslechtste.
Ben bang dat ik hem moet opsturen.
Tmobile zegt dat ik een andere sim moet gebruiken of mijn sim in een ander toestel. Kut dus.

Bewerkt (9 oktober 2010 07:58)
v3lv3t

v3lv3t

• Lid sinds 03 december 2009
  • Berichten 66
  • Reputatie 0
  • 20 oktober 2010
  • 07:11

Ik heb ook een soortgelijk iets, maar bij mij komt het in vlagen.
Ik heb het toestel nu sinds de release, en sinsdoen gebeurt het af en toe dat er een paar dagen tussen zitten waarin het continu gebeurt, maar meestal gaat het goed.
Zowieso moet ik bij aanzetten van het toestel 2x mijn pincode invoeren, namelijk 1x nadat de 1e run van de taskkiller is uitgevoerd, maar ook als ik dit niet doe moet het alsnog, alleen dan duurt het langer.
Wat ik de laatste dagen ineens weer heb, is dat ie soms ineens zegt “SIM kaart vergrendeld” dan moet ik mn pincode weer invoeren, en is het weer goed.
Maar soms moet dit wel 3x kort achter elkaar, soms gebeurd het zelfs tijdens een telefoongesprek waarbij deze dus wegvalt.
Iemand enig idee?
Ik heb al een tijdje zonder task killer gewerkt maar dit veranderde niets…

Bewerkt (20 oktober 2010 07:11)
olafski

olafski

• Lid sinds 02 juli 2010
  • Berichten 408
  • Reputatie 0
  • 20 oktober 2010
  • 08:56

@v3lv3t; ik heb precies hetzelfde gehad. Taskkiller verwijderd en van het probleem af. Zie hier op het forum ook de topic over wel of niet het nut van taskkillers. In het kort; alleen als je af en toen zelf de hand er in wil hebben om apps te killen, kan het handig zijn. Verder regelt het Android OS het allemaal netjes zelf.

Bewerkt (20 oktober 2010 08:56)
Meikrekel

Meikrekel

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 3 november 2010
  • 10:07

Dit probleem heb ik ook. Het vervelende met 2.1 is (tot nu toe het enige nadeel aan 2.1) dat je in 1.6 gewoon eventjes je telefoon in vliegmodus kon zetten en vervolgens weer op normaal zetten, dan was het probleem opgelost. Dat werkt nu niet meer dus nu moet ik elke keer het toestel opnieuw aanzetten… beetje vervelend

Bewerkt (3 november 2010 10:07)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren