Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

  • Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

aresgodofhalo

aresgodofhalo

  • Lid sinds 15 augustus 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #1
  • 15 augustus 2010
  • 11:42

Ik heb mijn leuke X10 nou een week of 3,waarvan ik twee op vakantie ben geweest, en in die twee weken heb ik hem bijna niet gebruikt. Week 3 begon vrij lastig, omdat 3g vaak wegviel, en op een gegeven moment stopte. Na wat zoeken had ik uitgevogeld wat het probleem was: een losse simkaart.Klepje eraf, batterij en kaart eruit en weer erin, en het werkte allemaal weer goed. Totdat het weer gebeurde, en nog eens, en nog eens. Weet iemand of het misschien iets anders kan zijn, of wat ik er tegen kan doen? Alvast bedankt!

Bewerkt (22 april 2013 12:33)
calibra

calibra

  • Lid sinds 04 augustus 2010
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • #2
  • 15 augustus 2010
  • 12:37

simkaart versleten? .
andere simkaart testen.
indien het probleem zich nog voordoet ligt de oorzaak aan het toestel.

Bewerkt (22 april 2013 12:33)
aresgodofhalo

aresgodofhalo

  • Lid sinds 15 augustus 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #3
  • 15 augustus 2010
  • 13:15

calibra;33794
simkaart versleten? .
andere simkaart testen.
indien het probleem zich nog voordoet ligt de oorzaak aan het toestel.

Simkaart is even oud als de telefoon zelf, dus dan maar naar de winkel.

Bewerkt (22 april 2013 12:33)
patrick_x10

patrick_x10

  • Lid sinds 04 juli 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #4
  • 15 augustus 2010
  • 19:24

Heb het zelfde probleem.
Heb een nieuwe sim gehad van tmobile, maar daar ligt het niet aan.

Na het een en andere proberen kwam ik er achter dat:
Als je het toestel in flightmode zet en flightmode weer uit zet.
Je gewoon weer kan bellen en internetten.

Software update of terug naar fabriek instellingen helpt niet.

Maar de ene week is het elke dag en de andere week gaat alles goed.

Wil het toestel ter reparatie aanbieden, maar dan zou ik het toestel 3 weken kwijt zijn.

Bewerkt (22 april 2013 12:33)
aresgodofhalo

aresgodofhalo

  • Lid sinds 15 augustus 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #5
  • 15 augustus 2010
  • 19:35

patrick x10;33965
Heb het zelfde probleem.
Heb een nieuwe sim gehad van tmobile, maar daar ligt het niet aan.

Na het een en andere proberen kwam ik er achter dat:
Als je het toestel in flightmode zet en flightmode weer uit zet.
Je gewoon weer kan bellen en internetten.

Software update of terug naar fabriek instellingen helpt niet.

Maar de ene week is het elke dag en de andere week gaat alles goed.

Wil het toestel ter reparatie aanbieden, maar dan zou ik het toestel 3 weken kwijt zijn.

IT'S ALIVE!. Dank u.
Ik geloof dat 'ie de eerste twee weken dan wel heeft gewerkt i.v.m. het feit dat k nogal vaak het vliegtuig inging, en m dus in vliegtuigmodus moest zetten:p.

Bewerkt (22 april 2013 12:33)
olafski

olafski

  • Lid sinds 02 juli 2010
  • Berichten 408
  • Reputatie 0
  • #6
  • 16 augustus 2010
  • 14:39

Hm, ik heb denk ik hetzelfde. Ik heb wel een sim uit 1995. Heel af en toe, het lijkt er op vlak nadat ik hem 's ochtends aan heb gedaan, dat ik dan af en toe opnieuw mijn simkaart moet unlocken. Dit heb ik dan 1 of 2 keer. Soms nog gedurende dag nog een keer, maar het valt mee.

Bewerkt (22 april 2013 12:33)
WimHuys

WimHuys

  • Lid sinds 06 september 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • #7
  • 13 september 2010
  • 17:30

Ik heb sinds 2 weken ook een X10 en heb het zelfde probleem, (Geen Sim) iedere keer opnieuw opstarten.
Is hier al iets op gevonden
Het begint nu wel heel erg ergerlijk te worden
Verder een Top Toestel

Bewerkt (22 april 2013 12:39)
Miichiel

Miichiel

  • Lid sinds 12 april 2010
  • Berichten 52
  • Reputatie 0
  • #8
  • 14 september 2010
  • 11:45

Hallo allemaal,

Heb het probleem ook verschillende malen gehad en eigenlijk nog steeds. Helaas ben ik bang dat je het niet kan oplossen. Tenzij je bereid bent te verhuizen.
Naar mijn mening ligt het niet aan het toestel of aan de SIM, maar aan het netwerk. Zodra de X10 geen netwerksignaal meer heeft, geeft hij de melding ‘Geen SIM kaart in toestel’. Enige oplossing is het toestel te herstarten (of de Flight mode aan en uit) en hopen dat het toestel dan wel genoeg signaal heeft. Ik heb wel mijn toestel in de reparatie gehad (3 keer zelfs), maar ze kunnen het bij T-Mobile niet constateren. Ik woon in een kleine gemeente en daar zijn dus weinig GSM masten, dus weinig signaal. Daarbuiten heb ik geen problemen meer en werkt het toestel prima. Als ik een gok mag doen, hebben jullie allemaal het T-Mobile netwerk.

Hopelijk hebben jullie hier iets aan.
Miichiel.

Bewerkt (22 april 2013 12:39)
wido-foto

wido-foto

  • Lid sinds 11 juni 2010
  • Berichten 76
  • Reputatie 0
  • #9
  • 14 september 2010
  • 11:46

ik heb sinds 2 weken ook een x10 en heb het zelfde probleem, (geen sim) iedere keer opnieuw opstarten.
Is hier al iets op gevonden
het begint nu wel heel erg ergerlijk te worden
verder een top toestel

idem :-(

Bewerkt (22 april 2013 12:39)

Tweaking is a way of life…

olafski

olafski

  • Lid sinds 02 juli 2010
  • Berichten 408
  • Reputatie 0
  • #10
  • 14 september 2010
  • 12:08

Ik heb Vodafone en heb het ook. Meestal als ik ‘s ochtends de telefoon aanzet en mijn simcode invoer, dan een paar minuten daarna is hij die weer ’kwijt'. Even het scherm uit en aan, en ik kan weer inloggen. Bij mij is het niet zo ergerlijk dus. Ik moet zeggen dat het lijkt te komen na de 026 update. Daarvoor had ik het volgens mij niet.

Bewerkt (22 april 2013 12:39)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren