Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

vtr.glenn

vtr.glenn

• Lid sinds 08 augustus 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2010
  • 20:26

Hallo allemaal,
Ik heb net een nieuwe X10 gekocht en probeer met enige frustratie mijn email (automatisch) te synchroniseren. :cry:

Dit is de situatie:
Ik heb een provider (gethost in dit geval) waarbij ik een zakelijke website heb.
De email hiervan kan ik rechtstreeks op de server bekijken, maar dit is rottig inloggen en dus heb ik (ruim een jaar geleden) een emailaccount aangemaakt in Outlook. Nu komen de emails dus niet meer direct op de server, maar rechtstreeks op mijn computer in outlook.

Als ik nu mijn emailaccount op de telefoon netjes instel volgens de handleiding haalt hij helaas de emails op van de server. Daar staat dus niks meer (behalve wat oude zooi) en ik krijg dus niks binnen.

Het aparte is dat ik hiervoor een X1 had met windows mobile en die draaide als een zonnetje. Kreeg netjes de mails zowel in outlook als op de telefoon binnen.

Iemand een idee van wat er misgaat bij het instellen???

Glenn

Bewerkt (22 april 2013 12:32)
lordfreak

lordfreak

• Lid sinds 30 juli 2010
  • Berichten 261
  • Reputatie 0
  • 9 augustus 2010
  • 13:50

Hey vtr.glenn,

Eerst de reden waarom ik denk dat het wel werkte bij windows mobile: waarschijnlijk had je daar outlook als e-mail programma ook op?
Er is geen outlook op android, dus die mogelijkheid houdt sowieso op.

Ik kan eigenlijk maar twee oplossingen bedenken:

1. In outlook op zoek naar een optie om mail ook op de server te laten staan. Zelf gebruik ik thunderbird. Daar heb ik bij accountinstellingen een vinkje, waardoor mail ook op de server blijft staan. Ik weet niet of dit kan in outlook (lijkt me logisch van wel). Dan zou je dat moeten aanvinken.

2. Gebruik een ander mail programma op je computer. Bijvoorbeeld Thunderbird. Dan heb je de optie in ieder geval wel.

Ik hoop dat het helpt.

lordfreak

Bewerkt (22 april 2013 12:32)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren