Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

wizzofoz

wizzofoz

• Lid sinds 08 augustus 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2010
  • 13:48

sinds kort ben ik de bezitter van een Experia maar kan er nog niet echt aan wennen.
Ik mis hier en daar informatie die ik op een ‘normale’ telefoon standaard kan zien.

1) op het ‘slide screen’ zou ik graag willen zien of ik gebeld ben, en hoevaak, liefst zelfs wanneer/hoe laat
2) op het ‘slide screen’ zou ik graag willen zien of ik een sms of email heb ontvangen, hoevaak en wanneer/hoe laat
3) wanneer ik naar de berichten pagina ga, kan ik wel zien dat iemand een bericht heeft gestuurd, waarbij de dag wordt aangegeven maar ik kan op geen enkele manier het tijdstip erbij vinden

Misschien allemaal ‘newbee’ problemen, maar hopelijk kan iemand me op weg helpen?

Bewerkt (22 april 2013 12:31)
Obiku

Obiku

• Lid sinds 16 juni 2010
  • Berichten 344
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2010
  • 14:11

1 en 2) Gemiste gesprekken en ontvangen smsjes/emails zie je als icoontjes in de topbar staan, als je die naar beneden schuift zie je precies hoeveel gemiste oproepen, smsjes en emails je hebt ontvangen.
3) Op de berichtenpagina staan alle conversation threads per contactpersoon gerangschikt (laatste boven). Als je dat aanklikt en je ziet de conversatie, dan staat er in kleine letters onder het berichtje de tijd, tenzij het bericht ouder is dan een dag. Als je dan de tijd wil weten, druk dan wat langer op het bericht, en kies berichtdetails.

Bewerkt (22 april 2013 12:32)
wizzofoz

wizzofoz

• Lid sinds 08 augustus 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2010
  • 15:28

Obiku, dank voor je antwoord … daar kan ik tenminste iets mee :-)

Bewerkt (22 april 2013 12:32)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren