Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

v3lv3t

v3lv3t

• Lid sinds 03 december 2009
  • Berichten 66
  • Reputatie 0
  • 11 augustus 2013
  • 16:01

Hey,

Ik heb nu 3 jaar mijn X10 (tijd voor een nieuwe jaja) en hij begint vreemd te doen…
Hoewel de batterij vol is, of iig boven 50% spring hij soms zomaar opeens naar 0% en schakelt uit.
Soms schakelt hij gewoon zomaar uit (wel normaal afsluiten) howel hij aangeeft dat de batterij vol is.
Ik vraag me af of dit softwarematige fouten zijn, of dat de batterij aan zijn eindje is en een andere dit zou oplossen.

Soms laat hij maar de helft van mijn apps zien in het menu, ik kan ze dan wel beheren maar niet starten omdat ik ze niet zie.
Soms zegt hij bij een app, voor deze app heb je een SD kaart nodig (swiftkey bijvoorbeeld) maar kan ik in een andere app wel video's openen die op mijnSd kaart staan.

Vaakt loopt hij vast, meestal als ik hem iets zwaarders laat doen zoals een spel, soms herstart hij dan gewoon soms moet de batterij eruit.

Soms zegt hij ook ineens dat er geen simkaart in het toestel aanwezig is, soms moet ik ineens mijn pincode weer ingeven omdat de kaart geblokkeerd is.

Zolang hij aan de lader hangt valt hij niet uit, maar blokkeert wel de sim soms.

Is mijn X10 echt aan zijn eindje, of zou een nieuwe rom helpen?

En kan ik het ding ook rooten zonder dat er ook maar iets verloren gaat?

v3lv3t

v3lv3t

• Lid sinds 03 december 2009
  • Berichten 66
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2013
  • 01:09

Is er niemand die mij enig antwoord kan geven?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren